بهترین استراتژی توسعه وبلاگ نویس را برای دریافت بک لینک بهتر در سال 2022 ایجاد کنید

چگونه بدون تکیه بر تاکتیک های لینک سازی کلاه سیاه، برای وب سایت خود بک لینک دریافت کنید؟ این یک سوال حیاتی است که همچنان متخصصان سئو، بازاریابان دیجیتال و صاحبان مشاغل را آزار می دهد.

بک لینک های واقعی و معتبر نقش کلیدی در افزایش رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو دارند. آنها به ایجاد آگاهی، اعتبار و شهرت برند کمک می کنند. همچنین، آنها یک راه موثر برای جذب ترافیک وب سایت ارگانیک و واجد شرایط ارائه می کنند.

اما ما در پایان سال 2021 هستیم و بهترین بک لینک‌ها برای سئو آنهایی نیستند که از طریق روش‌های کلاه سیاه به دست می‌آورید، مانند:

  • لینک های حمایت شده
  • لینک های نظر
  • مزارع و دایرکتوری ها را پیوند دهید

اگر به این فکر می کنید که  چگونه می توانید انواع مختلف بک لینک برای وب سایت خود را  در سال 2022 دریافت کنید، وقت آن رسیده است که شروع به ایجاد یک استراتژی توسعه وبلاگ نویس کنید.

در این وبلاگ، ما عمیق تر به چشم انداز گسترش وبلاگ نویسان می پردازیم و نحوه درست کردن آن را درک خواهیم کرد. بیایید درست بپریم داخل

توسعه بلاگر: مروری سریع

اطلاع رسانی بلاگر تکنیک برقراری ارتباط با وبلاگ نویسان، تأثیرگذاران، و رهبران فکری شناخته شده ای است که به جایگاه شما مرتبط هستند.

این سرور برای اهداف متعددی از جمله:

  • افزودن بک لینک با کیفیت بالا به وب سایت شما
  • افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت شما
  • شناسایی فرصت های وبلاگ نویسی مهمان
  • تقویت اعتبار و اعتبار برند شما

اطلاع رسانی بلاگر به این سادگی نیست که یک ایمیل با قالب برای یک تأثیرگذار با طرفداران زیادی ارسال کنید. همچنین فقط در مورد تماس با آنها با درخواست پست مهمان نیست.

در عوض، گسترش وبلاگ نویسان نیازمند تلاشی هماهنگ برای ایجاد روابط پایدار با شخصیت‌های معتبر مرتبط در صنعت شما است.

بنابراین، چگونه می توانید با دسترسی موثر به وبلاگ نویسان، بک لینک به وب سایت خود دریافت کنید؟

می توانید ایمیل های انبوهی را برای وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرهای محبوب ارسال کنید، به این امید که حداقل یکی از آنها پاسخ دهد. یا می توانید از راهنمای زیر برای ارتباط با اینفلوئنسرهای مرتبط و ایجاد یک رابطه سودمند متقابل استفاده کنید.

با این نکات بهینه سازی سئوی خارج از صفحه، ترافیک وب سایت خود را بهبود بخشید

پروفایل های وبلاگ نویس مناسب را شناسایی کنید

فرض کنید شرکتی را اداره می کنید که لوازم جانبی گوشی های هوشمند را طراحی می کند. حتی یک تأثیرگذار پیشرو در مد، مانند کول اسپروس، در هدایت ترافیک به وب سایت شما شکست خواهد خورد. 

در حالی که کول اسپروس در رسانه های اجتماعی طرفداران رشک برانگیزی دارد ، مخاطبان او علاقه ای به دانستن آخرین نوآوری ها در لوازم جانبی موبایل ندارند.

در عوض، بهتر است با تأثیرگذاران فناوری، مانند Unbox Therapy و Erica Griffin شریک شوید. نکته ای که ما سعی داریم به آن اشاره کنیم این است که شما نباید با میلیون ها فالوور رسانه های اجتماعی به اولین فردی که پیدا می کنید برسید.

وقت خود را برای تجزیه و تحلیل محتوای آنها صرف کنید و تعیین کنید که آیا مناسب با تخصص شما است یا خیر. همچنین، ارتباط آنها را با صنعت و مخاطبان هدف خود در نظر بگیرید.

این به شما کمک می کند تا نمایه های وبلاگ نویس ایده آلی را مشخص کنید که ارزش دسترسی به آنها را دارند. اطمینان حاصل کنید که ایده مناسبی از اهداف و بودجه خود نیز دارید.

بالقوه های انتخاب شده را فهرست کنید

اکنون که می دانید به دنبال چه نوع وبلاگ نویسی باشید، زمان آن رسیده است که آنها را پیدا کنید. از ترکیبی از تکنیک های زیر برای انتخاب چشم انداز توسعه وبلاگ نویس خود استفاده کنید:

جستجوی گوگل را اجرا کنید

این سریعترین راه برای یافتن وبلاگ نویسان و تأثیرگذاران مرتبط در جایگاه شما است. یکی از کلمات کلیدی مورد نظر خود را بردارید و آن را در نوار جستجوی گوگل وارد کنید. شما وب سایت ها و وبلاگ هایی را خواهید یافت که قبلاً برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی می کنند.

به عنوان مثال، اگر جایگزین‌های گوشت وگان می‌سازید، می‌توانید یک جستجوی سریع در گوگل برای «دستورالعمل‌های وگان» انجام دهید.

از طرف دیگر، می‌توانید از یک عبارت جستجو مانند «وبلاگرهای گیاهخوار برتر» برای شناسایی افراد بالقوه استفاده کنید.

محتوای به روز شده اخیر را شناسایی کنید

در این مرحله، باید در نظر بگیرید که آیا این وبلاگ نویسان ارزش دنبال کردن را دارند یا خیر. در حالت ایده آل، باید با وبلاگ نویسانی که به طور منظم محتوای خود را به روز می کنند ارتباط برقرار کنید.

یک راه ساده برای بررسی آن استفاده از گزینه “ابزار” در جستجوی گوگل و یافتن جدیدترین محتوای به روز شده است.

از توییتر استفاده کنید

به حساب توییتر خود بروید و یک کلمه کلیدی مرتبط را در نوار جستجو وارد کنید. برای یافتن کاربرانی که اخیراً محتوایی را در مورد موضوع به اشتراک گذاشته اند، روی برگه “آخرین” کلیک کنید.

برای بررسی بیشتر توییت‌های آن‌ها از نمایه آن‌ها دیدن کنید. اطمینان حاصل کنید که محتوای آنها با هدف و مخاطبان شما مرتبط است.

لیست خود را بسازید

مرحله آخر این است که فهرستی از تمام وبلاگ نویسان و تأثیرگذارانی که برای استراتژی توسعه خود در نظر گرفته اید، تهیه کنید.

چگونه یک استراتژی رسانه اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک ایجاد کنیم؟

مشتریان بالقوه را به بخش های مناسب تقسیم کنید

بهترین لینک دهنده سئو همیشه از وبلاگ نویسان با مخاطبان ماموت آمده است. بسته به بودجه و اهداف ایجاد لینک، ممکن است متوجه شوید که یک وبلاگ نویس با مخاطب خاص و درگیر نتایج بهتری ارائه می دهد.

این بر اهمیت تقسیم بندی وبلاگ نویسان منتخب تأکید می کند.

مگا چشم اندازها

اینها بازیکنان برتر صنعت شما هستند. آنها قبلاً قدرت و قدرت ایجاد کرده اند. آنها کسانی هستند که در بالاترین موقعیت ها برای کلمات کلیدی هدف شما قرار می گیرند.

چشم اندازهای کلان

این وبلاگ نویسان هنوز به نام های شناخته شده در جایگاه شما تبدیل نشده اند. اما آنها دائماً در حال تولید محتوای عالی هستند و مخاطبانی درگیر دارند. دنبال کنندگان آنها احتمالا در آینده افزایش می یابد.

چشم اندازهای خرد 

این وبلاگ نویسان ممکن است به اندازه چشم انداز مگا یا کلان کشش نداشته باشند. اما آنها در صنعت شما بسیار فعال هستند. آنها به طور منظم مطالب خود را منتشر و به روز می کنند. 

همچنین، آنها در رویدادها و کنفرانس های مربوط به شبکه شرکت می کنند. آنها به دنبال راه هایی برای افزایش مخاطبان خود نیز هستند.

ارتباطات پایدار ایجاد کنید

این مهمترین مرحله ایجاد بک لینک سئو از طریق ارتباط با وبلاگ نویسان است. با شناسایی بخش وبلاگ نویسی که می خواهید هدف قرار دهید، شروع کنید.

انتخاب واضح شما چشم اندازهای بزرگ خواهد بود. اما به خاطر داشته باشید که آنها رهبران فکری صنعت هستند. آنها در مورد برندها و محتوایی که خود را با آنها مرتبط می کنند بسیار گزینشی خواهند بود.

تماس اولیه برقرار کنید

صرف نظر از بخشی که با آن ارتباط برقرار می کنید، از تکنیک های زیر برای ایجاد رابطه با آنها استفاده کنید:

  • آنها را در شبکه های اجتماعی مختلف دنبال کنید
  • با پست های رسانه های اجتماعی آنها درگیر شوید
  • در مورد پست های وبلاگ آنها نظر دهید
  • از محتوای آنها به عنوان مرجع در پست های وبلاگ خود استفاده کنید

فقط پس از ایجاد رابطه با آنها با یک زمین صحبت کنید. نکته کلیدی این است که مشتریان بالقوه خود را گرم کنید و توجه آنها را قبل از ارسال ایمیل جلب کنید.

احتمال دریافت پاسخ شما را به حداکثر می رساند.

طرح خود را بفرستید

از استفاده از یک الگوی ایمیل عمومی در حین ساخت طرح خود اجتناب کنید. در عوض،  یک ایمیل شخصی ایجاد کنید  که هدف خود از نوشتن برای آنها را مشخص کنید.

ارزش پیشنهادی که محتوای شما به وب سایت آنها می آورد را برجسته کنید. در حالی که در آن هستید، موضوعات مرتبطی را که می توانند برای پست مهمان استفاده شوند فهرست کنید . پیوندهایی به وبلاگ و وب سایت خود وارد کنید.

یک نمای کلی از نوع فرصت های همکاری که به آنها نگاه می کنید ارائه دهید. فراموش نکنید که یک خط موضوع قانع کننده بسازید که صدای شما را در صندوق ورودی گیرنده برجسته کند.

روابط را حفظ کنید

اکثر وبلاگ نویسان تعداد زیادی درخواست از مدیران وب سایت و بازاریابان دریافت می کنند. به احتمال زیاد آنها بلافاصله به زمین شما پاسخ نخواهند داد.

که اهمیت پیگیری به موقع را برجسته می کند. اما مطمئن شوید که آنها را با ایمیل های زیاد اسپم نکنید.

حتی پس از دریافت پاسخ، به تعامل با محتوای آنها ادامه دهید و بر ایجاد یک رابطه طولانی مدت تمرکز کنید.

نکات نهایی برای دسترسی موفق به وبلاگ نویسان

بر اساس یک نظرسنجی اخیر،  62 درصد از کارشناسان سئو  معتقدند که لینک سازی نقش کلیدی در رتبه بندی موتورهای جستجو دارد. ایجاد بک لینک برای سئو به یک استراتژی تبلیغاتی به خوبی تعریف شده نیاز دارد.

از پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی و جستجوی گوگل برای شناسایی وبلاگ نویسان و تأثیرگذاران مرتبط در جایگاه خود استفاده کنید. وبلاگ نویسان هدف خود را تقسیم بندی کنید و تلاش خود را بر ایجاد ارتباط شخصی با آنها قبل از ارسال پیشنهاد خود متمرکز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *