با آموزش نحوه کار با نرم افزار سایت بازدید در خدمت هستیم

در مرحله نخست قصد دارم نحوه عملکرد نرم افزار را توضیح بدم بعد به نحوه کار می پردازیم. 

این نرم افزار برای تبادل بازدید سایت می باشد بصورت دقیق تر این چنین کار می کند. کاربران بعد ثبت نام کلیدواژه مورد نظر و لینک خود را در نرم افزار ثبت می کنند بعد از طریق گزینه مربوطه امتیاز کسب می کنند کسب امتیاز هم به این صورته که کاربران قبلی که لینک خود را ثبت کرده اند کلیدواژه و لینک آنها برای شما نمایش داده می شود بعد شما باید آن کلیدواژه را در موتور جستجو گوگل جستجو کرده و لینک را پیدا و روی آن کلیک می کنید به همین صورت امتیاز به بدست می آورید. 1 امتیاز هم برابر با 1 بازدید است بعد دریافت امتیاز سیستم لینک و کلیدواژه شما را به کاربران دیگر نمایش می دهد تبادل بازدید سایت بصورت طبیعی واقعی توسط گوگل صورت میگیرد هیچ روشی هم برای دور زدن وجود ندارد تمامی کارها بصورت سیستمی و رمزنگاری شده انجام میگیرد

تصویر 1 نرم افزار بازدید سایت

نحوه کار بصورت مرحله به مرحله

1.در مرحله نخست باید نرم افزار را از سایت بازدید دانلود کرده و در سیستم خود اجرا نمایید نرم افزار بدون نیاز به نصب می باشد بعد دانلود براحتی می توانید استفاده نمایید.

نکته ها :

  • فایل بصورت فشرده شده با نرم افزار zip بدون پسورد می باشد.
  • این نرم افزار قابل اجرا بر روی ویندوز 7-8-10-11 بدون نیاز به نصب می باشد.

2.در این مرحله باید نرم افزار را اجرا کنید که با نام  sitebazdid.ir.exe می باشد بعد در قسمت ایمیل , ایمیل خود و در قسمت رمز ورود , یک رمز دلخواه وارد می نمایید و در آخر کلید ثبت نام را فشار می دهید در این صورت یک کد تایید به ایمیل وارد شده ارسال می شود که اگر به صندوق ایمیل خود مراجعه کنید و آن را در قسمت مربوطه نوشته و کلید تایید را فشار دهید.

نکته ها :

  • اگر ایمیلی که وارد کرده باشید که در سیستم قبلا ثبت نام کرده باشد پیغام بازیابی پسورد داده می شود.
  • بعد تایید ورودهای بعدی بصورت خودکار انجام میگیرد.
  • برای بازیابی رمز ورود خود ایمیل و یک رمز جدید وارد کنید بعد پیغام اشتباه بودن و بازیابی پسورد برای شما نمایش داده می شود در این مرحله روی دکمه بازیابی رمز کلیک میکنید تا به ایمیل وارد شده یک کد تایید ارسال می شود بعد تایید آن رمز نوشته شده بعنوان پسورد جدید شناخته می شود.

3. بعد ورود موفقیت آمیز به نرم افزار اولین کاری که باید انجام دهید ثبت لینک و کلیدواژه خود در نرم افزار می باشد که از طریق گزینه ثبت لینک و کلیدواژه انجام میگیرد.

نکته :

  • به این مورد باید توجه ویژه شود باید یک کلیدواژه ای در نظر بگیرید که در موتور جستجو ثبت شده و حداکثر در خانه سوم باشد در غیر این صورت مورد تایید نمی باشد.

4.کسب امتیاز برای دریافت بازدید برای لینک های ثبت شده از طریق گزینه کسب امتیاز و با زدن دکمه شروع یک کلیدواژه و لینک برای شما نمایش داده می شود شما باید منتظر بازشدن موتور جستجو گوگل شوید بعد کلیدواژه مورد نظر را نوشته و جستجو کنید در بین لینک ها باید لینک مورد نظر را پیدا کرده و کلیک فرمایید و در آخر منتظر دریافت امتیاز بعد شمارش معکوس می شوید.

نکته ها :

  • در زمان جستجو حداقل 3 صفحه را جستجو کنید بعد اگر لینک و کلیدواژه پیدا نشد می توانید دوباره بر روی دکمه شروع کلیک کرده و از اول جستجو کنید
  • در هر مرحله اگر بر روی دکمه شروع کلیک کنید دوباره از اول می توانید جستجو کنید.
  • در تمامی مراحل جستجو , در نوار بالا جزییات بصورت کامل نوشته میشود تا کاربر بتواند بهتر جیتجو کند. 

فیلم نحوه کار با نرم افزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *