وبسایت های نمی توانند از ما خدمات بگیرند

  1. وبسایت های که از خارج از قوانین ایران هستند
  2. وبسایت های که لینک آنها در گوگل ثبت نشده است

قوانین کلی وبسایت

  1. هر گونه کپی برداری از ایده و نرم افزار پیکرد قانونی دارد
  2. تغییر و یا دستکاری نرم افزار ممنوع و غیر قانونی می باشد 
  3. هر گونه راه و روشی که باعث ایجاد تقلب گردد کل حساب و لینک ها حذف خواهد شد

رفع مسئولیت و سلب اختیار :

1-وبسایت سایت بازدید هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد.

2– خدمات سایت بازدید به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز بودن، بی عیب بودن، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای سایت بازدید فاقد اعتبار بوده و سایت بازدید هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد.

3-در هر مورد، اطلاعاتی که در رابطه با سایت بازدید در توضیحات سایت درج میشوند، صرفا جهت اطلاع رسانی اجمالی به کاربر بوده بدیهی است که اطلاعات توضیحی درج شده در صفحات مطالب در این سایت، ممکن است حاوی اشتباهات سهوی باشند و به همین جهت سایت بازدید هیچ نوع مسئولیتی را در قبال عدم تطابق کامل محصول در سایت نخواهد پذیرفت.

تمامی کاربران سایت بازدید تمامی مواد قوانین را پذیرفته و ضرورتی به امضاء مستقل یا امضا ذیل قرارداد نمی باشد بلکه با وارد شدن به دامنه sitebazdid.ir تابع قوانین سایت بوده و باید قوانین سایت را رعایت فرمایند

هر چند وقت یکبار بخش قوانین بروزرسانی می شود sitebazdid.ir هیچ مسئولیتی در قبال اطلاع رسانی نفر به نفر به کاربران را ندارد و کاربران باید هر چند وقت یک بار به صفحه قوانین سر بزنید و از بروزرسانی های جدید این بخش مطلع شوند.