معرفی بهترین و معتبرترین سیستمهای فروشگاه ساز و همکاری در فروش

امروز در این قصد دارم برای شما کاربران عزیز بهترین و معتبرترین سیستمهای فروشگاه ساز و همکاری در فروش را معرفی کنم که براحتی می توانید با آنها کسب و درآمد کنید

اگر شما هم به دنبال موضوعات زیر می گردید پس جای درستی آمدید 

  • کسب و کار اینترنتی چیست
  • کسب و کار اینترنتی با موبایل
  • کسب و کار اینترنتی رایگان
  • 100 ایده کسب و کار اینترنتی پولساز
  • سامانه کسب و کار اینترنتی
  • کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه
  • کسب و کار اینترنتی در منزل
  • ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران
  • سایت های همکاری در فروش
  • همکاری در فروش
  • همکاری در فروش با پورسانت بالا
  • همکاری در فروش اینستاگرام
  • همکاری در فروش لباس
  • همکاری در فروش
  • همکاری در فروش اینترنتی پوشاک

1. سیستم فروشگاه ساز رایگان فورکیا (فروشگاه فایل)

سایت فورکیا یک سیستم فروشگاه ساز کاملا رایگان و حرفه ای می باشد که در این سیستم فروشگاه ساز می توانید یک فروشگاه اینترنتی برای معرفی محصولات و خدمات خود به صورت رایگان و حرفه ای بسازید یک مزیت مهم فورکیا این است که شما وقتی محصول خود را در سایت خود قرار می دهید فورکیا بلافاصله محصول شما را به موتورهای جستجو معرفی می کند و بعد از یک الی سه ساعت محصول شما در صفحات اول موتورهای جستجو و مخصوصا گوگل دیده می شود. کاربران می توانند فروشگاه های مختلف با موضوعات مختلف و برای کاربردهای مختلف را بسازند سیستم فروشگاه ساز فورکیا قالب های متنوعی در اختیار شما قرار می دهد و به جز قالب های آماده نرم افزار قالب ساز پیشرفته ای در کنترل پنل خود خواهید داشت که با آن می توانید هزاران قالب فروشگاهی مختلف تولید نمایید. کار با سیستم فروشگاه ساز فورکیا نیازی به دانش برنامه نویسی نداشته و هر شخصی با هر اطلاعاتی می تواند با آن کار کند. سیستم فروشگاه ساز فورکیا  امکانات مورد نیاز و کاربردی را به صورت رایگان و حرفه ای در اختیار کاربر قرار می دهد یکی از این امکانات ، امکان فروش فایل، درگاه پرداخت ، همکاری در فروش و … است جهت آشنایی با امکانات سیستم فروشگاه ساز فورکیا روی امکانات فورکیا کلیک نمایید. جهت آشنایی با محیط کنترل پنل سیستم سایت ساز فورکیا روی راهنمای فورکیا کلیک نمایید.

سایت فورکیا تمام امکانات مورد نیاز برای ساخت یک سایت فروشگاهی و یا یک فروشگاه حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد و به عبارت دیگر فورکیا ترکیبی از سه سیستم سایت ساز ، فروشگاه ساز فایل و فروشگاه ساز فروش و معرفی محصولات می باشد.

مهم ترین امکانات سیستم فروشگاه ساز فورکیا :

  1. امکان ساخت یک سایت حرفه ای
  2. امکان ساخت یک فروشگاه فایل حرفه ای
  3. امکان ساخت یک فروشگاه محصولات
  4. امکان داشتن هر سه مورد بالا در یک سایت
  5. کنترل پانل کاربرپسند، حرفه ای و ساده برای افراد مبتدی تا حرفه ای و بدون نیاز به آموزش.
  6. اختصاص یک زیر دامنه بصورت yourname.4kia.ir
  7. امکان اتصال دامنه اختصاصی مانند yourname.ir یا yourname.com

برای ثبت نام رایگان در سایت فورکیا اینجا کلیک فرمایید

 

2. سیستم فروشگاه ساز رایگان فایل سل (فروشگاه فایل)

یکی ار راه های واقعی و منطقی کسب درآمد از اینترنت ارائه خدمات و کسب درآمد است این روش برخلاف برخی روش های کسب درآمد اینترنتی غیرواقعی و کاذب نیست و یک روش دائمی کسب درآمد است

بطور خلاصه این روش پاسخ به نیاز مشتریان اینترنتی است ، شما فایلی را آماده می کنید که مورد نیاز تعداد زیادی از جستجو کنندگان اینترنتی است و با فروش این فایل کسب درآمد می کنید ، دقت کنید فایل محصولی نیست که فاسد شود و هرزمان مشتری نیاز داشته باشد با پرداخت هزینه دانلود می کند پس شما بصورت دائمی از فروش فایل درآمد خواهید داشت.

برای کسب درآمد واقعی به این روش باید فایل هایی که متعلق به خودتان است و اجازه فروش آنها را دارید و مجاز هستند را در فروشگاه اختصاصی خودتان که در فایل سل با یک ثبت نام کاملا رایگان ایجاد می کنید اپلود نمائید و منتظر فروش و کسب درآمد بمانید.

چند راهنمایی: اگر توانایی تحقیق و ایجاد مقاله دارید بهتر است نیازهای دانشجویی را شناسایی و تحقیق و مقاله های پرکاربرد را ایجاد کنید و برای فروش قرار دهید.

اگر در موضوع خاصی توانایی تخصصی دارید با شناسایی نیاز سایر همکاران فایل هایی که مشتری دارند را ایجاد کنید و برای فروش قرار بدهید مثلا اگر طراح هستید میتوانید فایل های لایه باز فتوشاپ را برای سایر همکارانتان ایجاد و برای فروش قرار دهید (مثل کارت ویزیت یا فاکتور یا تراکت)

اگر جزوه و پروژه خاصی از دوران دانشگاهی خودتان تهیه کردید که بدرد سایر دانشجویان فعلی و آینده میخورد میتوانید برای استفاده سایرین به فروش بگذارید

آموزش ایجاد فروشگاه مجازی فایل

ایجاد فروشگاه مجازی فایل در فایل سل به سادگی قابل انجام است پیش از ذکر مراحل ساده ایجاد فروشگاه فایل به چند سئوال متداول پاسخ می دهیم

1- ایجاد فروشگاه هزینه ای دارد ؟ خیر کاملا رایگان است
2- چند وقت و زمان و کار می برد تا یک فروشگاه درست کنیم ؟ ایجاد فروشگاه 5 دقیقه طول می کشد فقط با یک ثبت نام فروشگاه شما اماده است و یکبار شما برای درج توضیح محصول ها و اپلود فایل باید وقت بگذارید بعد از آن فروشگاه اماده هست و کاری ندارد تبلیغ و فروش توسط فایل سل انجام می شود
3- فروشگاه من مستقل است و میتوانم ان را تبلیغ و مدیریت کنم ؟ بله فروشگاه شما یک ادرس اینترنت اختصاصی دارد و یک پنل مدیریت در اختیارتان است که میتوانید محصول اضافه کنید و گزارش فروش را مشاهده کنید و امکانات کامل دیگر

مراحل ایجاد فروشگاه :
1- در فایل سل ثبت نام کنید و وارد پنل مدیریت فروشگاه شوید
2- به قسمت دسته بندی محصولات بروید و دسته بندی محصول هایی که قصد فروش انها را دارید ایجاد کنید
3- به قسمت مدیریت محصولات بروید و گزینه محصول جدید را انتخاب کنید
4- مشخصات محصولی که قصد فروش ان را دارید با حوصله و کامل دقیق ثبت کنید
5- پس از ثبت محصول مرحله بعد اپلود فایلی هست که بعد از خرید به مشتری تحویل می دهید اپلود را انجام دهید
6- به همین ترتیب تک تک محصول هایی که قصد فروش دارید را در فروشگاه ایجاد و فایل آن را اپلود کنید
7- به قسمت مدیریت امور مالی بروید و مشخصات حساب بانکی خودتان را برای دریافت درامد فروشگاه وارد کنید
8- تمام ! فروشگاه شما اماده است و تبلیغ و فروش توسط فایل سل انجام می شود و هر زمان مایل بودید درخواست تسویه حساب جهت دریافت درآمد فروشگاه را میدهد.

برای ثبت نام رایگان در سایت فایل سل اینجا کلیک فرمایید

 

3. سیستم فروشگاه ساز رایگان میهن استور (فروشگاه لباس و پوشاک لوازم)

سیستم همکاری در فروش میهن استور ، امکان ایجاد یک فروشگاه آنلاین با محصولات متنوع را به کاربران خود می دهد.
برای ایجاد فروشگاه خود در این سیستم کافی است بروی بنر همکاری کلیک نمایید و به صورت رایگان ثبت نام کرده و پس از تایید فروشگاه خود را ایجاد نمایید.
در سیستم همکاری در فروش میهن استور ، کاربران هیچ گونه نیازی به تهیه محصول، ایجاد بستر پرداخت و ارسال کالا نخواهند داشت. بلکه پس از هر خرید، فروشگاه اصلی میهن استور کالای خریداری شده را ارسال کرده و به فروشنده درصدی تعیین شده از مبلغ فروش را پرداخت می کند. کار شما فقط این است که بنر مخصوص خود را با لینک مخصوص خود در اینترنت منتشر کنید.
میهن استور چگونه کار میکند ؟
 
میهن استور سیستمی برای شما فراهم کرده که شما بعد از عضویت، می توانید یک فروشگاه برای خودتون ایجاد کنید. بعد از ایجاد فروشگاه با روش های تبلیغاتی متفاوتی که در اختیار دارید می توانید محصولات رو تبلیغ کنید و بعد از هر فروش، مبلغ مشخصی که از قبل تعیین شده به شما تعلق خواهد گرفت.

 

 

دوستان عزیز بوسیله 3 نوع وبسایت معرفی شده براحتی می توانید کسب و درآمدید کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *