چه کسی نظرسنجی را دوست ندارد؟

از این گذشته، آنها به مردم کمک می کنند تا نظراتشان شنیده شود.

علاوه بر این، دانستن اینکه دیگران نیز یکسان فکر می کنند، بسیار راحت است.

به همین دلیل است که نظرسنجی های لینکدین در ایجاد تعامل برای تعداد زیادی از کاربران بسیار استثنایی بوده است.

بنابراین، امروز نگاهی عمیق به نحوه ایجاد نظرسنجی‌های جذاب لینکدین، نحوه استفاده از آن‌ها برای بازدید بیشتر و اینکه چگونه می‌توانید همه اینها را به رشد تبدیل کنید، ارائه خواهم کرد.

برای ارتقای بینش بازاریابی خود آماده اید؟ خب، پس بیایید نظرسنجی کنیم! نمی دانید نظرسنجی های لینکدین دقیقا چیست؟ نیازی به ناراحتی نیست! این مقاله برای شما است. 

نظرسنجی لینکدین چیست؟

نظرسنجی‌های لینکدین پست‌های بسیار هیجان‌انگیزی و تعاملی هستند که به شما امکان می‌دهند سوال بپرسید و مردم را وادار کنید تا از گزینه‌ها رای دهند. هنگامی که یک کاربر لینکدین در نظرسنجی رای می دهد، به طور خودکار تعداد آرا را نمایش می دهد. اگرچه ممکن است آنها یک ویژگی ساده لینکدین به نظر برسند، اما در طول زمان برجستگی پیدا کرده اند.

10 روند بازاریابی مکالمه برای رشد کسب و کار شما

چرا نظرسنجی های لینکدین کار می کنند؟

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا آنها برای رسانه های اجتماعی بسیار عالی عمل می کنند :

آنها کوتاه هستند 

هرچه محتوایی کوتاه‌تر و جذاب‌تر باشد ، مخاطبان بیشتری می‌تواند جذب کند، حتی بی‌صبرترین‌ها. علاوه بر این، آنها به حداقل سرمایه گذاری در زمان نیاز دارند.

آنها آهنرباهای درگیری هستند 

نظرسنجی‌های لینکدین عموماً تعاملی هستند، زیرا از مردم می‌خواهد روی پست کلیک کنند تا برای شما کار کند. و، آنها به طور خودکار به شما نشان می دهند که رای شما کجاست، و این در واقع یک تجربه جذاب است.

وابستگی را فراهم می کنند 

هر کسی می‌تواند در یک نظرسنجی شرکت کند، اگرچه چیزی که نظرسنجی‌ها را بسیار تاثیرگذار می‌کند این است که به رای‌دهندگان اجازه می‌دهند احساس کنند که بخشی از یک گروه انحصاری‌تر هستند. آنها در میان دیگران با آن انتخاب خاص احساس وابستگی پیدا می کنند.

اعتماد ایجاد می کنند

وقتی کاربر به نظرسنجی شما رای می دهد، بی سر و صدا حس اعتماد و آشنایی با نمایه شما ایجاد می کند. اگرچه این یک تبلیغ ظاهری نیست، صرفاً تعامل با مخاطبان شما باعث ایجاد یک ارتباط جزئی بین شما و مشتریان بالقوه شما می شود.

علاوه بر این، کیفیت عالی دیگر در مورد نظرسنجی های LinkedIn این است که تعادل کاملی را با محتوایی که شما منتشر می کنید فراهم می کند.

چگونه می توانید از نظرسنجی های لینکدین استفاده کنید؟

شبکه حرفه ای شما می تواند یک دارایی استثنایی برای جمع آوری بینش یا گرفتن نظر دوم باشد. چه در حال فکر کردن در مورد کدام ابزار کسب و کار برای سرمایه‌گذاری، کنجکاوی در مورد اینکه کدام دوره در رشته شما مفید است، یا تصمیم می‌گیرید که کدام سؤالات مصاحبه را از یک عضو تیم بالقوه بپرسید، گرفتن ورودی‌ها از شبکه‌تان می‌تواند به شما اعتماد به نفسی بدهد تا ماشه را بکشید یا در نهایت مسیر دیگری را دنبال کنید 

و باور کنید، نظرسنجی های لینکدین راهی سریع، ساده و کاملا مجازی برای دریافت بازخورد از شبکه شما هستند. علاوه بر این، درخواست از شبکه خود برای بازخورد و ارائه آن به دیگران در ازای آن، یک راه عالی برای دریافت ورودی های مرتبط و در عین حال جرقه زدن بحث ها و گفتگوهای جدید با ارتباطات شما است. 

نحوه ایجاد پست چرخ و فلک در لینکدین (قالب رایگان Canva)

درباره اولویت محتوا بیاموزید

مطمئن نیستید که چه محتوایی برای جامعه لینکدین شما بهترین کار را دارد؟ خوب، برای حل این معضل می توانید از نظرسنجی های لینکدین استفاده کنید.

و با استفاده از این اطلاعات، می توانید شروع به ایجاد محتوای جذاب و مرتبط برای جذب مخاطبان خود کنید. علاوه بر این، می‌توانید یک محتوای جدید را آپلود کنید تا به مخاطبان خود اطلاع دهید که در هنگام تولید محتوای جدید به بازخورد آنها توجه کرده‌اید. به این ترتیب، می توانید رابطه سالم تری با جامعه لینکدین خود ایجاد کنید .

دریافت انتقادات و پیشنهادات 

می توانید از نظرسنجی های لینکدین برای اطلاع از واکنش مخاطبان خود به محصول یا خدماتی که اخیراً راه اندازی شده است استفاده کنید. هنگام ایجاد نظرسنجی می توانید سوالات زیر را بپرسید.

  • آیا درباره محصول/خدمات جدید ما چیزی شنیده اید؟
  • آیا جدیدترین محصولات/خدمات ما را امتحان کرده اید؟
  • از کدام یک از ویژگی های محصول ما اغلب استفاده می کنید؟

علاقه مخاطبان خود را بشناسید 

اگر تعداد قابل توجهی از مخاطبان در لینکدین دارید، می توانید از نظرسنجی های لینکدین برای ارزیابی علاقه آنها به یک محصول یا خدمات قبل از راه اندازی آن استفاده کنید. شما ممکن است از مخاطبان خود بخواهید که در مورد ایده های جدید شما به موقع بازخورد ارائه کنند.

علاوه بر جمع‌آوری بازخورد سریع از مخاطبان، نظرسنجی شما را قادر می‌سازد تا افراد علاقه‌مند به همکاری در یک نظرسنجی عمیق خارج از پلتفرم لینکدین را بیابید و در نهایت به شما در تحقیقات بازار گسترده کمک کند.

با مهمترین مشکلات لینکدین آشنا شوید

از نظرسنجی های لینکدین می توان برای تعیین اینکه چگونه می توانید ارزش بیشتری به جامعه لینکدین بیافزایید استفاده کنید. می‌توانید از نظرسنجی‌ها استفاده کنید تا متوجه شوید که کدام موضوعات در بالای لیست انجمن شما بوده‌اند. علاوه بر این، شما را قادر می سازد تا مشکلات را به سرعت برطرف کرده و رضایت مشتری را بهبود بخشید.

برنامه ریزی استراتژی محتوا 

کسب و کارها اغلب از «پیشنهادات» سودآور برای به دست آوردن سرنخ های بالاتر استفاده می کنند. با این حال، ممکن است در تنظیم پیشنهادی که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود، مشکل داشته باشید. بنابراین، می‌توانید از نظرسنجی‌های لینکدین برای اطلاع از نوع محتوای ترجیحی توسط مخاطبان هدف خود استفاده کنید. 

علاوه بر این، می‌توانید از چنین بازخوردهایی برای اطمینان از همسویی استراتژی محتوای شما با آنچه مخاطبان هدف شما دوست دارند استفاده کنید.

آخرین روندها را بیابید

یافتن آخرین روندها برای مشاغل B2B یا در سطح سازمانی مفید خواهد بود. شما می توانید به یک پایگاه مشتری منتخب خدمات ارائه دهید. علاوه بر این، به روز ماندن با آخرین روندها یا تغییرات در صنعت شما بسیار ضروری است. و نظرسنجی های لینکدین به شما امکان می دهد در مورد روندهای در حال ظهور پرس و جو کنید .

همچنین می توانید از این نظرسنجی ها برای ایجاد محتوای جذاب برای صفحه شرکت خود استفاده کنید. همچنین می توانید از این رویکرد برای تشویق گروه های لینکدین خاص صنعت برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد یک موضوع خاص استفاده کنید.

نتیجه گیری

با استفاده از نظرسنجی های لینکدین، می توانید چیزهای زیادی در مورد مخاطبان هدف خود بیاموزید. می توانید بازخورد آنها را دریافت کنید یا یاد بگیرید که چگونه تجربه کلی لینکدین آنها را بهبود بخشید.

علاوه بر این، می‌توانید از این اطلاعات برای راه‌اندازی موفقیت‌آمیز محصول یا شاید توسعه یک استراتژی محتوا قبل از ارائه به مشتریان استفاده کنید.

همچنین می توانید از نظرسنجی های لینکدین برای به روز ماندن در مورد آخرین روندهای بازار یا انجام تحقیقات بازار استفاده کنید. نظرسنجی های لینکدین گزینه های زیادی برای تضمین رشد کسب و کار دارند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کاوش کنید و به خلاقیت خود اجازه دهید بقیه کارها را انجام دهد!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *