چرا هدف گذاری جغرافیایی ترافیک شما مهم است (سئو محلی)

هنگام خرید ترافیک وب سایت به صورت آنلاین، وسوسه انگیز است که فکر کنید هر ترافیکی انجام خواهد داد. به هر حال، اگر به دنبال رشد وب سایت خود و افزایش رتبه الکسا خود هستید، مطمئناً این حجم ترافیک است که مهم است نه اینکه از کجا آمده است، درست است؟ اشتباه. زمانی که صحبت از ترافیک می شود، هدف گذاری جغرافیایی بسیار مهم است. در اینجا چهار دلیل برای…

1. رتبه بندی الکسای محلی شما

الکسا علاوه بر رتبه بندی شما بر اساس رتبه بندی جهانی شما، رتبه ترافیک کشوری را نیز بر اساس سطح ترافیک کشوری که اکثر بازدیدکنندگان خود را از آن دریافت می کنید، ارائه می دهد. رتبه ترافیک کشور شما به همان دلایلی که رتبه ترافیک جهانی شما مهم است. رتبه بهتر با دید بهتر در نتایج موتورهای جستجو و تأثیر بهتر بر تبلیغ کنندگان و مشتریان بالقوه ارتباط دارد. و البته رتبه خوب هم باعث افتخاره!

2. منطقه ای را که خدمت می کنید هدف قرار دهید

چه متوجه شوید یا نه، سایت شما برای یک منطقه جغرافیایی خاص راه اندازی شده است. به‌طور پیش‌فرض، سایت شما به زبان خاصی ظاهر می‌شود، از ارز خاصی استفاده می‌کند و برای خدمت به یک پایگاه مشتری خاص طراحی شده است. در نتیجه، وقتی ترافیک وب‌سایتی را از یک منطقه خاص خریداری می‌کنید، در آن منطقه جذابیت بیشتری ایجاد می‌کنید، در نتایج جستجوی محلی بالاتر می‌روید و عموماً دید خود را در آن منطقه افزایش می‌دهید. برعکس، ترافیک وب سایت را از منطقه جغرافیایی اشتباه خریداری کنید و فرصتی را برای ایجاد جذابیت در بازار محلی خود از دست می دهید.

3. رتبه با موتورهای مناسب

مانند نکته بالا، شما می خواهید اکثر بازدیدکنندگان شما از کشوری که بیشتر به شما مربوط است در موتورهای جستجویی که مردم آن مناطق استفاده می کنند رتبه بالایی داشته باشند. وقتی واقعاً به دنبال رتبه‌بندی در Google.com هستید، بهترین نتیجه در Google.co.uk برای یکی از کلمات کلیدی خود خوب نیست. ترافیک هدفمند می تواند اطمینان حاصل کند که توسط افراد مناسب در مکان مناسب دیده می شوید.

4. هدف گیری معنا دارد

اگر ترافیک خود را جغرافیایی هدف قرار ندهید، بازدیدکنندگانی از سراسر جهان دریافت خواهید کرد، از جمله از کشورهایی که به آنها خدمات نمی‌دهید و ساکنان آن‌ها هیچ علاقه‌ای به وب‌سایت شما ندارند. هدف قرار دادن ترافیک شما منطقی است، زیرا سایتی با حجم زیادی از ترافیک که از یک منطقه جغرافیایی منفرد می آید، احتمالاً توسط موتورهای جستجو معتبرتر از سایتی است که از انواع مکان های تصادفی ترافیک دریافت می کند!

نحوه دریافت ترافیک هدفمند جغرافیایی

با نگاهی به چهار نقطه بالا، می توانید متوجه شوید که هدف گذاری جغرافیایی ترافیک خود برای بهبود رتبه خود در یک کشور یا منطقه خاص بسیار مهم است. اما چگونه می توانید ترافیک هدفمند جغرافیایی را به وب سایت خود جذب کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *