5 نکته مهم در زمان خرید ترافیک برای سایت

امروز به دنبال افزایش ترافیک آنلاین خود هستید؟ مراقب تله های صاحب مشاغل محبوب باشید و از شرکتی که استخدام می کنید بیشترین بهره را ببرید. دریابید که برای رشد وب سایت خود به چه چیزهایی نیاز دارید و چگونه می توانید شرکتی را پیدا کنید که مطابق با نیازهای تجاری شما ساخته شده باشد. در اینجا پنج نکته وجود دارد که باید هنگام استخدام یک شرکت ربات ترافیک به دنبال آن باشید تا به افزایش ترافیک شما کمک کند.

1. آیا آنها یک آزمایش رایگان ارائه می دهند؟

هنگامی که به یک سرویس ربات وارد می شوید، اولین چیزی که می خواهید ببینید نتایج ما است. به طور کلی، یک شرکت ربات ترافیک خوب باید بتواند خدمات آزمایشی رایگان خود را به شما ارائه دهد تا پیش نمایش آن را مشاهده کنید. اگر نمی توانید یک دوره آزمایشی رایگان دریافت کنید، که به شما درک واضح تری از کارهایی که شرکت می تواند برای وب سایت شما انجام دهد ارائه می دهد، احتمالاً باید قبل از ثبت نام و ارسال پرداخت خود، دو بار فکر کنید. با این حال، یک شرکت معتبر مشکلی نخواهد داشت که به شما اجازه دهد قبل از انعقاد قرارداد بلندمدت با آنها، از خدمات آنها استفاده کنید و مزایای آن را ببینید.

2. آیا AdSense ایمن است؟

هدف اصلی افزایش ترافیک وب سایت شما بهره مندی از درآمد AdSense در دراز مدت است. با این حال، اگر سیستم ربات ترافیک خط مشی AdSense را نقض کند، از استفاده از آن منع خواهید شد. اطمینان حاصل کنید که شرکتی را استخدام کنید که با کلیک نکردن بر روی تبلیغات AdSense شما تداخلی در تبلیغات AdSense شما ایجاد نکند که این امر قوانین AdSense را نقض می کند و حساب شما مسدود می شود. سرویسی که پیاده‌سازی می‌کنید باید کاملاً به حساب AdSense شما و قوانین همراه با آن احترام بگذارد.

3. آیا آنها می توانند رتبه گوگل شما را بهبود بخشند؟

آنچه شما می خواهید شرکتی است که بتواند ترافیک وب سایت، نرخ پرش، نرخ بازگشت و زمان جلسه را بهبود بخشد و در عین حال آمار تجزیه و تحلیل شما را نیز بهبود بخشد. به نوبه خود، این می تواند و باعث افزایش رتبه شما می شود. اما شما می خواهید از هر شرکتی که به شما وعده رتبه بندی خاصی را می دهد دور بمانید. الگوریتم های گوگل دانش عمومی نیستند، به این معنی که هیچ کس دقیقا نمی داند چگونه آنها را دستکاری کند. یک شرکت می‌تواند از ویژگی‌های زیادی برای کمک به وب‌سایت شما برای ارتقاء رتبه‌های گوگل استفاده کند، اما هر وعده‌ای که خیلی خوب باشد تا واقعی باشد نشانه‌ای مطمئن برای ورود به یک کلاهبرداری است.

4. آیا آنها می توانند نرخ پرش و سایر عوامل را بهبود بخشند؟

افزایش ترافیک خوب و خوب است، اما بیشتر از آن به رتبه بندی گوگل شما وارد می شود. آیا شرکتی که می‌خواهید استخدام کنید، می‌تواند نرخ پرش، نرخ بازگشت و زمان جلسه شما را نیز بهبود بخشد؟ همه این عوامل با هم کار می کنند تا رتبه گوگل شما را در ارتباط با افزایش ترافیک خودکار افزایش دهند. بنابراین اگر به دنبال استخدام یک سرویس ربات ترافیک برای ترافیک بیشتر هستید، مطمئن شوید که این شرکت قادر به ایجاد پیشرفت در همه این زمینه ها برای شما است. هر عنصر در موفقیت و رشد وب سایت شما اهمیت دارد.

5. آیا آنها می توانند جغرافیایی را هدف قرار دهند؟

هدف گذاری جغرافیایی برای بسیاری از وب سایت ها، به ویژه مشاغل محلی بسیار مهم است. اگر به دنبال استخدام شرکتی برای افزایش ترافیک خودکار خود هستید، آنها کاملاً باید توانایی هدف گذاری جغرافیایی و ارتقای رتبه شما را در مناطق جغرافیایی که برای کسب و کار شما مهم هستند را داشته باشند. از سوی دیگر، اگر یک شرکت نمی تواند ترافیک خودکار هدفمند جغرافیایی مناسب را تضمین کند، ممکن است بخواهید تجدید نظر کنید و به دنبال شرکتی باشید که بتواند با نیازهای خاص وب سایت شما برای اطمینان از موفقیت کار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *