آیا به استفاده از ویدیوها برای تبلیغ شرکت خود فکر کرده اید؟ بازاریابان برای مدت طولانی فهمیده اند که ویدیوها بهتر از متن تبدیل می شوند. ویدئو می تواند به شما کمک کند نتایج موتور جستجوی خود را بهبود بخشید و تعامل مصرف کننده را افزایش دهید. 

 اگر می خواهید کسب و کار خود را تبلیغ کنید و فروش و شناخت برند خود را افزایش دهید، بازاریابی ویدئویی بهترین انتخاب شماست. 72 درصد از مشتریان ترجیح می دهند در مورد یک محصول یا خدمات از طریق ویدیو یاد بگیرند و 80 درصد از تبلیغ کنندگان ادعا می کنند که ویدیو به آنها کمک کرده است تا تراکنش های بیشتری را انجام دهند.

برای مثال، ویدئوهای تبلیغاتی را در نظر بگیرید. ویدیوی تبلیغاتی یک ویدیوی تجاری است که با هدف تبلیغ محصولات و خدمات شما به مصرف کنندگان فعلی و بالقوه ایجاد می شود. این ویدئوها موثرترین رویکرد برای فروش هر محصول یا خدماتی هستند زیرا می توانند هر اطلاعات پیچیده ای را به چیزی سرگرم کننده، زنده و به یاد ماندنی تبدیل کنند.

ویدیوی تبلیغاتی، با نام مستعار ویدیوی تبلیغاتی، ویدیویی است که به طور خاص برای اهداف تبلیغاتی کمپین‌های بازاریابی، فروش یا رویدادها ایجاد می‌شود. تبلیغات را می توان با توجه به سبک و لحنی که در آن مخاطبان خود را جذب کرده و کنجکاوی برای یادگیری یا دانستن بیشتر ایجاد می کند با ویدیوهای تیزر مقایسه کرد. 

نشان داده شده است که این ویدیوها تعامل بینندگان را افزایش می دهند و بیشترین بازده سرمایه را در بازار ارائه می دهند و آنها را به سرمایه گذاری عالی تبدیل می کنند. اما این تنها مزایای آنها نیست، پس به خواندن ادامه دهید!

این وبلاگ به شما می گوید که چرا باید از ویدیوهای تبلیغاتی استفاده کنید. همچنین انواع ویدیوهای تبلیغاتی را معرفی خواهید کرد و همچنین نکات حرفه ای را در مورد ساخت فیلم های تبلیغاتی به دست خواهید آورد. 

چرا برای کسب و کار خود به یک ویدیوی تبلیغاتی نیاز دارید؟

بیایید به این موضوع بپردازیم که چرا باید از ویدیوهای تبلیغاتی استفاده کنید؟

پیام را سریع برسانید

ویدیوهای تبلیغاتی تمام اطلاعاتی را که در مورد محصول یا خدمات شما نیاز دارند در اختیار بینندگان شما قرار می‌دهد و در عین حال آنها را رغبت به کسب اطلاعات بیشتر می‌کند. 

دامنه توجه افراد در اینترنت لحظه به لحظه کوتاهتر می شود. روزهای همه شلوغ است و دنیا به سرعت در حال حرکت است. هیچ زمانی برای هدر دادن وجود ندارد. 

بنابراین آنها به مطالبی نیاز دارند که بیشترین میزان دانش را در کوتاه ترین زمان برای آنها فراهم کند. این هدف اصلی یک ویدیوی تبلیغاتی است، زیرا آنها توجه مخاطبان شما را جلب می کنند و در آنها کنجکاوی ایجاد می کنند. 

اگر کلیک کند، تبدیل دریافت می کنید! به همین سادگی!

“قابلیت جستجو ” خود را بهبود بخشید

از زمان بازاریابی “سنتی”، چیزهای زیادی تغییر کرده است. در دنیای مجازی امروز، داشتن حضور دیجیتالی قوی برای موفقیت کسب و کار شما ضروری است. 

ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی و قرار دادن آن در وب سایت شما به طور قابل توجهی به سئو شما کمک می کند . گوگل احتمالاً وب سایت هایی را با ویدیوها در بالای موتورهای جستجو نشان می دهد. از آنجایی که ویدیوها مخاطبان را در وب سایت حفظ می کنند، در نتیجه زمان ماندگاری را افزایش می دهند، که یکی از عواملی است که به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید. 

مردم ویدیوها را ترجیح می دهند

با چند خط متن و یک تصویر می توان خیلی چیزها را گفت. از طرف دیگر، با یک ویدیو، زمان بیشتری برای رسیدن به هدف خود دارید. مردم خواهان ارائه اطلاعات به ساده ترین و کارآمدترین روش ممکن هستند. 

مردم ویدیویی را که بتواند اطلاعات را در 90 ثانیه منتقل کند، ترجیح می دهند تا خواندن یک مقاله. اگر هدف جذب تبدیل و فروش بیشتر باشد، ویدیوهای تبلیغاتی مورد نیاز است. محتوای ویدیویی حال و آینده بازاریابی است.

تبدیل و فروش را افزایش می دهد

آیا می دانستید که افزودن یک ویدیو به صفحه فرود کسب و کار شما ممکن است تا 80 درصد باعث افزایش نرخ تبدیل شود؟ ویدیوهای تبلیغاتی افراد را به محصول یا خدمات شما علاقه مند می کند و با CTA مناسب ، ویدیوها می توانند به تبدیل و فروش بیشتر کمک کنند. 

طبق مطالعات انجام شده، اگر مخاطبان شما ویدیوی تبلیغاتی را مفید و جالب بدانند، احتمالاً اقدام به خرید خواهند کرد. و ویدیوها می توانند به شما کمک کنند تا در اینترنت متمایز شوید و در نتیجه تبدیل، فروش و بازگشت سرمایه بهتری به دست آورید.

انواع ویدئوهای تبلیغاتی

در اینجا سه ​​نوع ویدیوی تبلیغاتی وجود دارد که در واقع می توانند تغییر مثبتی برای کسب و کار شما ایجاد کنند. 

ویدیوهای برند

ویدیوهای برند باید به عنوان یک معرفی خود به بازار هدف شما عمل کنند. برای مخاطبان هدف خود، متمایز بودن و ارزش شرکت خود را تحسین کنید.

استفاده از انیمیشن در ویدیوی بازاریابی شما ممکن است به متمایز شدن آن از رقبا کمک کند. استفاده از انیمیشن برای برندسازی کسب و کارتان ساده است. حواس را زنده می کند و بیننده را خوشحال می کند.

شخصیت های برند متحرک یکی از بهترین راه ها برای جذب مخاطب هستند. هر روز، مخاطبان هدف شما نام های تجاری بیشتری را از آنچه که در تبلیغات، بسته بندی ها و فروشگاه ها به خاطر بسپارند، می بینند. به یاد آوردن نام شخصیت ها آسان است تا شرکت ها.

ویدئوهای فرهنگ کار

مهمتر از همه، خریداران به چیزهایی که از نظر اخلاقی ایجاد شده اند احترام می گذارند. برندهای عاطفی قوی نسبت به برندهایی که هیچ چیز احساسی برای اشاره ندارند، بازاریابی شفاهی بیشتری دارند. استفاده از ویدئو برای تعامل با مصرف کنندگان کمک می کند.

اگر مردم ویدیوهای فرهنگ کسب و کار شما را دوست داشته باشند، مشتاقانه پیام شما را منتشر خواهند کرد. خواه یک تور در دفتر، یک مصاحبه صادقانه با کارکنان، یک سفر کاری، یا هر چیز دیگری که نشان دهنده ویژگی های منحصر به فرد شرکت شما باشد، همه اینها می توانند به عنوان ویدیوهای تبلیغاتی استفاده شوند. 

گواهینامه ها

از شما انتظار می رود که محاسن کسب و کار خود را در مقابل یک خریدار احتمالی تحسین کنید. تا زمانی که کسی که به برند شما وابسته نیست، آن را تحسین می کند، مردم بیشتر به برتری آن اعتقاد دارند.

نظرات مثبت و توصیفات روشی عالی برای کمک به ایجاد اعتماد هستند. اگر قبلاً نظرات مشتریان راضی داشته اید، تماس با آنها نیز گزینه خوبی است. توصیفات مورد استفاده به عنوان ویدیوهای تبلیغاتی یک راه عالی برای ایجاد هویت برند شما هستند. 

نتیجه

ویدیوهای تبلیغاتی مزایای زیادی دارند. استفاده از این ویدئوها می تواند به طور قابل توجهی نمودار فروش کسب و کار شما را بالا ببرد. 

5 thoughts on “استفاده از ویدیوهای تبلیغاتی برای کسب و کار: هر آنچه که باید بدانید

  1. we buy cars no title says:

    Useful info. Lucky me I found your website accidentally, and I am shocked why this coincidence
    did not happened in advance! I bookmarked it.

  2. houston junk car buyer says:

    It’s nearly impossible to find knowledgeable people in this particular
    topic, but you sound like you know what you’re talking about!
    Thanks

  3. we buy junk cars houston no title says:

    It’s very trouble-free to find out any topic on web as compared to textbooks,
    as I found this piece of writing at this site.

  4. ناشناس says:

    من واقعا از طراحی و چیدمان وبلاگ شما لذت می برم.
    این برای من بسیار راحت است که آمدن و بازدید بیشتر از اینجا را برای من بسیار خوشایندتر می کند. آیا توسعه دهنده ای را استخدام کرده اید
    تیم خود را ایجاد کنید؟ کار عالی!

  5. Design Mom blog says:

    Hello there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a
    quick shout out and say I genuinely enjoy reading through your blog posts.
    Can you suggest any other blogs/websites/forums that go over the same
    subjects? Thanks!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *