عملیات تجاری مستلزم استراتژی ها و وظایف بسیاری است و ارزان نیستند. جدا از ایمن سازی تجهیزات لازم و استخدام کارکنان مناسب، باید تاکتیک های بازاریابی را برای ادامه تلاش برای رشد کسب و کار اجرا کنید.

ایده های خلاقانه و تازه زیادی برای کمپین بازاریابی بعدی شما وجود دارد که امتحان کردن آنها هیجان انگیز است. با این حال، متوجه می‌شوید که ممکن است منابع کافی برای تأمین بودجه مرحله بعدی خود نداشته باشید. 

نیازی به ناراحتی نیست. راه های مختلفی برای تامین بودجه برای کمپین بازاریابی شما وجود دارد. از آنجایی که این تاکتیک ها یک شبه ROI را متحمل نمی شوند، تولید نتایج مدتی طول می کشد.

بهترین راه حل، در حال حاضر، اطمینان از اجرای کمپین خود با بودجه کافی است تا بتوانید شانس موفقیت آن را افزایش دهید. 

 

قبل از شروع برنامه ریزی، راه های زیر را برای تأمین بودجه برای کمپین بازاریابی بعدی خود در نظر بگیرید. 

راه هایی برای تامین بودجه برای کمپین بازاریابی بعدی

بیا شروع کنیم.. 

وام سرمایه در گردش  

اگر سرمایه کسب و کار شما رو به اتمام است، بهترین قدم برای گرفتن وام سرمایه در گردش است. این یک نوع وام است که در آن می توانید وجوه پولی برای عملیات تجاری خود داشته باشید.

شما می توانید از پول نقد برای تامین مالی حقوق و دستمزد و هزینه های عملیاتی خود استفاده کنید و حتی از استراتژی های بازاریابی موثری استفاده کنید که می تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد. هنگامی که کارآفرینان از این منبع مالی استفاده می کنند، مزایای زیادی برای آنها وجود دارد.

شما می توانید سربار و بدهی های خود را حفظ کنید و پول نقد کافی برای پرداخت موجودی و مواد خود داشته باشید. 

وام  سرمایه در گردش را  می توان به صورت آنلاین دریافت کرد. می توانید معتبرترین شرکت وام را جستجو کنید و برای پیش صلاحیت درخواست دهید. این فرآیند معمولاً آسان و زمان‌برتر از روش معمولی است، که در آن باید به فروشگاه‌های فیزیکی رانندگی کنید و در یک صف طولانی منتظر بمانید.

در حالی که وام‌های بانک‌ها و سایر موسسات نیز جایگزین‌های خوبی هستند، اما محدودیت‌هایی مانند ساعات کاری فروشگاه و مکان دفتر دارند.  

بسته به وام دهنده، در صورت تایید وام، ممکن است بتوانید پول را در یک روز دریافت کنید. مزیت دیگر این است که اکثر وام دهندگان آنلاین برخلاف بانک های معمولی به اعتبار تجاری عالی نیاز ندارند.

بنابراین، لازم نیست نگران امتیاز اعتباری و سابقه خود باشید. فقط اطمینان حاصل کنید که وام خود را به موقع پرداخت کنید. 

تامین مالی جمعی  

هنگامی که اولین کمپین بازاریابی خود را راه اندازی می کنید، تامین مالی جمعی ایده خوبی است. برخی از صاحبان استارت‌آپ‌های جوان به سراغ این جایگزین بودجه می‌روند، به خصوص اگر بخواهند پیام یا هدفی را تبلیغ کنند که به نفع جامعه یا جامعه باشد.  

تامین مالی جمعی به روش های مختلفی انجام می شود، اما ایده اصلی این است که کسب و کار خود را مطرح کنید و در مورد برنامه های بازاریابی خود در رسانه های اجتماعی یا پلتفرم های آنلاین بحث کنید. حتی   اگر قصد ایجاد آن را دارید، می توانید آن را به وب سایت حرفه ای خود پیوند دهید.

بسیاری از کسب‌وکارهای دیگر با موفقیت از آن برای تأمین مالی کمپین‌های خود استفاده کرده‌اند، زیرا از طرف افراد دیگر حمایت می‌شود.

تامین مالی جمعی همچنین یک رسانه عالی برای آزمایش بازار شما، جستجوی نظر از مشتریان هدف و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نظر یا پیشنهاد آنها در مورد کسب و کار شما است.

از فروش خود استفاده کنید  

تامین مالی مبتنی بر درآمد یک روش متداول برای تامین سرمایه برای کمپین بازاریابی شما است. این بهترین راه حل زمانی است که برای درخواست وام یا به دنبال سرمایه گذاران فرشته مشکل دارید.

با این حال، با توجه به اینکه پولی را خرج می کنید که قبلاً به طور ایمن برای عملیات تجاری ایجاد شده است، خطر بالاتر است. نکته کلیدی در اینجا این است که اطمینان حاصل کنید که کمپین شما به روش های مالی عاقلانه خرج می شود.

این مدل در صورتی موفق خواهد شد که درآمد و حاشیه سود کافی برای پوشش هزینه های بازاریابی شما وجود داشته باشد.  

دریافت وام همتا به همتا را در نظر بگیرید  

شما می توانید از طریق این روش بدون همکاری با یک موسسه مالی سنتی یا ساختن جامعه، برای کمپین بازاریابی خود بودجه دریافت کنید. خدمات وام‌دهی همتا به همتا  بر روی پلتفرم‌های P2P ارائه می‌شود که بسیاری از شرکت‌ها به صورت آنلاین ارائه می‌کنند.

مفهوم این روش تامین مالی این است که وبسایت یا پلتفرم شما را با سرمایه‌گذاری که می‌تواند برای کسب‌وکار شما حفظ کند، مطابقت می‌دهد و شما فقط باید سود مورد نیاز آنها را در یک دوره معین بازپرداخت کنید.  

این مزیت این است که تا زمانی که سرمایه‌گذاری را پیدا کنید که می‌خواهد آنقدر به شما وام دهد، می‌توانید به همان اندازه پول قرض کنید. اگر پروژه بازاریابی دارید که به بودجه هنگفت نیاز دارد و پول کافی ندارد، این مطمئن ترین شرط شما است.

با این حال، یک امتیاز اعتباری خوب یک شاخص اولیه برای پرداختن به یک پیشنهاد اعتباری خوب است. از این رو، وام همتا به همتا برای کسانی که اعتبار خوبی از گذشته دارند، بهترین است.  

جذب برخی سرمایه گذاران  

اگر کسب و کار شما واقعاً خوب و برای بسیاری از سرمایه گذاران بالقوه جذاب است، می توانید از این قدرت برای تأمین بودجه برای فعالیت های بازاریابی خود استفاده کنید. یک سرمایه گذار فرشته پیدا کنید که به تجارت شما اعتقاد قوی دارد.

استراتژی بازاریابی در حال تبدیل شدن به یک عامل بسیار مهم در جذب سرمایه گذاران است. وقتی به آنها نشان می دهید که قصد دارید چه کاری برای شرکت انجام دهید، آنها می توانند تصویر بزرگتری را دریافت کنند و نتایج را پیش بینی کنند. از این رو، آنها تمایل بیشتری به تامین مالی ایده های بازاریابی شما خواهند داشت. 

کلید پیدا کردن فرشته سرمایه گذار مناسب این است که طرح کسب و کار خود را در معرض افراد مناسب قرار دهید. می‌توانید تحقیق کنید و افرادی را پیدا کنید که به دنبال کسب‌وکارهای جدید برای سرمایه‌گذاری هستند. یک طرح کسب‌وکار قوی تهیه کنید و گزارش بازاریابی خود را تا حد امکان جذاب کنید. این مطمئناً سرمایه گذاران بیشتری را جذب خواهد کرد.  

یک خط اعتباری تجاری را انتخاب کنید  

در صورت درآمد کم، می توان از یک خط اعتباری تجاری برای پوشش حقوق و دستمزد و سایر هزینه های غیرمنتظره استفاده کرد. اگر به بودجه نیاز دارید و می خواهید تاکتیک های بازاریابی خود را در مدت زمان کوتاه تری آماده کنید، دریافت خط اعتباری تجاری کمک بزرگی خواهد بود.

وام دهندگان آنلاین و سنتی می توانند خطوط اعتباری تجاری را ارائه دهند. شما فقط باید بیشتر جستجو کنید و مواردی را که بهترین نرخ بهره را ارائه می دهند بررسی کنید. پیشنهادات آنها را با شرکت های وام معمولی مقایسه کنید و ببینید کدام یک برای نیازهای تجاری شما سودمندتر است.  

خطوط اعتباری وام های انعطاف پذیری برای مشاغلی هستند که به عنوان کارت اعتباری عمل می کنند. شما مقدار ثابتی پول در خط اعتباری خود خواهید داشت و مجاز خواهید بود در محدوده آن پول قرض کنید.

نرخ های بهره خاص اعمال خواهد شد. پس از پرداخت مبلغی که وام گرفته‌اید، خط اعتباری شما به مقدار کل آن تکمیل می‌شود و به شما امکان می‌دهد دوباره به همان میزان وام بگیرید. 

خط اعتباری تجاری را می توان از طریق یک برنامه تلفن همراه یا حساب جاری تجاری استفاده کرد. و شما می توانید یک خط اعتباری تجاری امن یا ناامن داشته باشید. دومی نیاز به وثیقه دارد، بنابراین شما تضمین بیشتری برای تایید وام خود خواهید داشت.

این شانس شما را برای تامین بودجه برای بازاریابی خود افزایش می دهد، اما در صورت عدم پرداخت به موقع و طبق شرایط، طلبکار می تواند وثیقه را مصادره کند. از سوی دیگر، خط اعتباری بدون وثیقه نیازی به وثیقه ندارد، اما ممکن است نرخ بهره گران‌تری داشته باشد و برای درخواست وام چالش‌برانگیزتر باشد.  

نتیجه  

کمپین های بازاریابی می توانند گران باشند زیرا می توانند نتایج موفقی برای کسب و کار شما ایجاد کنند.

چه این اولین کمپین بازاریابی شما باشد و چه قبلاً صدها بار این کار را انجام داده اید، باید راهی برای تامین مالی آن پیدا کنید.

بنابراین، بسته به اهداف خود، می توانید برند خود را تقویت کنید، آگاهی از برند را افزایش دهید و فروش بیشتری ایجاد کنید. دانستن گزینه های مختلف تامین مالی ذکر شده در بالا، بودجه ای را برای کمپین بازاریابی بعدی شما تضمین می کند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *