چگونه رتبه الکسای محلی خود را افزایش دهیم؟

کنترل رتبه محلی الکسا دشوارتر است زیرا Alexa.com اطلاعات کافی را از طریق API خود برای کنترل خودکار حجم ترافیک مورد نیاز برای رسیدن به رتبه هدف ارائه نمی کند.
به همین دلیل است که مشتری باید رتبه الکسا محلی را به صورت دستی کنترل کند و ما نمی توانیم تخمینی از میزان ترافیکی که فرد برای رسیدن به رتبه محلی خاص باید ارسال کند ارائه کنیم.

برای کنترل دستی میزان ترافیک، بسته های ترافیکی معمولی و به اصطلاح پکیج های «+الکسا» داریم، به عنوان مثال پکیج Ultimate+Alexa 1 000 000 بازدید.

همانطور که توضیح دادیم چرا رتبه الکسا مهم است؟ مقاله الکسا در واقع هیچ ترافیک واقعی را حساب نمی کند مگر اینکه رتبه الکسا را برای وب سایت خود فعال کرده باشید. در مورد رتبه محلی الکسا نیز همین اتفاق می افتد.

الکسای محلی

با خلاصه کردن همه چیز از بالا، در اینجا حداقل مراحلی که باید برای بهبود رتبه الکسای محلی خود بردارید آورده شده است:

• رتبه الکسا را در Alexa.com فعال کنید
• شمارنده ترافیک الکسا را در هر صفحه از وب سایت خود نصب کنید
• پکیج +Alexa را در منطقه عضو خود انتخاب و خریداری کنید، توصیه می کنیم بزرگترین موردی را که می توانید انتخاب کنید زیرا الکسا معمولاً ترافیک کمتری نسبت به Google Analytics نشان می دهد.
• یک پروژه در منطقه عضو خود ایجاد کنید و فقط کشوری را انتخاب کنید که از آن به رتبه نیاز دارید
• 21 روز صبر کنید تا بتوانید رتبه الکسا خود را از تخمینی به گواهی شده تغییر دهید.
• وارد حساب الکسا خود شوید و رتبه الکسا خود را از تخمینی به گواهی شده در تنظیمات پروژه تغییر دهید.

بنابراین حداقل دوره برای مشاهده هر گونه بهبود در رتبه الکسای محلی شما 21 روز است، اما مطمئن شوید که ترافیک را از همان روز اول شروع کنید، زیرا اگرچه در روزهای اول هیچ تغییری نخواهید دید، در واقع الکسا این است. در حال شمارش ترافیک است اما آن را نشان نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *