شما احتمالا یک بازاریاب یا یک تجارت هستید و می خواهید در وب سایت خود ترافیک کسب کنید. ممکن است یک وبلاگ، یک وب سایت تجارت الکترونیک یا یک وب سایت اطلاعاتی باشد.

در واقع، شما می خواهید ترافیک هدفمند به وب سایت خود را افزایش دهید، یعنی بازدیدکنندگان مرتبط را می خواهید. بازدیدکنندگانی که محتوای شما را مفید می دانند. بازدیدکنندگانی که به خدمات شما نیاز دارند و در دراز مدت به کسب و کار شما وفادار می مانند.

هدف نهایی شما فروش محصولات، خدمات یا اطلاعات شماست. برای دستیابی به آن، می خواهید ترافیک وب سایت خود را به دست آورید.

اما به یاد داشته باشید که تعداد بازدیدکنندگان روزانه یک وب سایت یک شبه افزایش نمی یابد. این یک فرآیند تدریجی است که در آن باید از یک وب سایت بهینه و تبلیغات ثابت اطمینان حاصل کنید.

در اینجا لیست کاملی از تاکتیک های اثبات شده برای افزایش بازدیدکنندگان روزانه وب سایت آمده است:

الف. مطمئن شوید که محتوای شما به خوبی بهینه شده است

اولین راه برای به دست آوردن ترافیک در وب سایت، رتبه بندی خوب در نتایج جستجوی گوگل است. و برای انجام این کار، فقط باید از پارامترهای زیر مراقبت کنید:

1. SEO On-Page

این شامل ساخت محتوای وب سایت یا وبلاگ شما برای سئو سایت است.

افزایش بازدیدکنندگان روزانه وب سایت: SEO

تعجب می کنید که چگونه؟ برای دانستن به خواندن ادامه دهید.

آ. از یک کلمه کلیدی مناسب استفاده کنید

شما می دانید کلمه کلیدی چیست. این کلمه یا عبارتی است که مردم آن را در گوگل جستجو می کنند. و برای اینکه محتوای خود را برای آن رتبه بندی کنید، باید آن را بهینه کنید. مثلا-

فرض کنید مقاله ای در مورد “نکات تناسب اندام” می نویسید. در اینجا کلمه کلیدی شما می تواند هر چیزی مانند «نکات تناسب اندام»، «نکات مناسب برای حفظ تناسب اندام» و «نکات موثر تناسب اندام» باشد.

برای پیدا کردن مورد مناسب، به Google Keyword Planner بروید و بهترین مورد را برای مورد استفاده خود بیابید. و هنگامی که آن را دریافت کردید، آن را در عنوان، Slug، توضیحات متا و بدنه مقاله خود قرار دهید.

این به Google کمک می کند تا بفهمد محتوای شما در مورد چیست. و به شما در رتبه بندی برای آن کمک می کند.

ب مقاله خود را پیوند دهید

مطمئناً محتوای خود را تا حد امکان جامع و مفید خواهید ساخت. فقط مطمئن شوید که در صورت امکان، پیوندهایی به مقالات یا صفحات وب قدیمی خود نیز درج کنید. چرا؟

پیوند داخلی ساختاری به محتوای وب سایت شما می دهد. این یک سلسله مراتب ایجاد می کند تا ارزش لینک بالاتری را به صفحات مهم تر بدهد. و زمانی که این کار را به درستی انجام دهید، سئوی شما بهبود می یابد (به همین ترتیب رتبه گوگل شما نیز بهبود می یابد).

علاوه بر سئو داخلی، چیزی به نام سئوی خارج از صفحه نیز وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بازدیدکنندگان روزانه وب سایت خود را افزایش دهید. به خواندن ادامه دهید تا بدانید چگونه.

2. سئوی خارج از صفحه

فرض کنید محتوای شگفت انگیزی نوشته اید، کلمه کلیدی مناسبی را انتخاب کرده اید و پیوندهای داخلی را در مقاله خود اضافه کرده اید. اکنون زمان آن است که دیگران را وادار می کنید تا به وب سایت شما اشاره کنند.

این بدان معنی است که شما باید سایر وب سایت ها را به وب سایت شما پیوند دهید. به این پیوند خارجی می گویند.

بله، شما فقط کنترل کمی روی پیوندهای اینجا خواهید داشت. و برای بدست آوردن یکی، باید یکی از دو کار ممکن را انجام دهید:

آ. از آنها بخواهید لینک هایی را به سایت شما اضافه کنند

شما می توانید مطالب ارزشمندی برای سایر وبلاگ ها یا وب سایت های مرتبط بنویسید. بسیاری از سایت ها به شما این امکان را می دهند که پست های مهمان ارسال کنید و پس از تعدیل آنها را منتشر کنید.

اکنون کاری که باید در اینجا انجام دهید این است که در محتوایی که برای آنها می نویسید، پیوند مرتبط وب سایت خود را اضافه کنید. و مطمئن شوید که پیوند واقعاً به خوانندگان ارزش می دهد.

به این ترتیب سایت محتوای با کیفیتی دریافت می کند و شما یک بک لینک دریافت می کنید.

ب در مورد لینک های خراب به آنها کمک کنید

شما می دانید که بسیاری از لینک ها در اینترنت خراب هستند، درست است؟ و می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. چگونه؟

خوب، یک وب سایت هدف را انتخاب کنید و یک تحلیل بک لینک برای آن انجام دهید. به این ترتیب، متوجه خواهید شد که چه لینک هایی در وب سایت خراب هستند.

سپس با صاحب وب سایت تماس بگیرید و او را در مورد آن مطلع کنید. اکنون، چون به آنها لطف می کنید، ممکن است با پیوند دادن به سایت شما، آن را برگردانند. در واقع، شما باید هر جا که ممکن است یک لینک جایگزین به آنها پیشنهاد دهید.

3. از تبلیغات آنلاین استفاده کنید

اگر بودجه ای برای صرف تبلیغات دارید، باید به دنبال تبلیغات آنلاین باشید.

تبلیغات دیجیتال

خدماتی مانند Google Adwords و Bing Ads- مایکروسافت به شما در انجام این کار کمک می کند. شما فقط باید کلمات کلیدی را که می خواهید رتبه بندی کنید را انتخاب کنید. و سپس پارامترهایی مانند دموگرافیک و زمان را مشخص کنید.

سپس هر زمان که کاربر مرتبط کلمات کلیدی مشخص شده را جستجو کند، گوگل محتوای شما را نشان می دهد. و فقط زمانی باید پرداخت کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند. به همین سادگی!

همچنین، اگر سود ایجاد شده پنج برابر (مثلا) بیشتر از هزینه شده باشد، تبلیغات پولی ارزش آن را دارد، درست است؟

4. آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

آیا تعداد فالوور مناسبی در شبکه های اجتماعی دارید؟ سپس آنها را از محتوای خود مطلع کنید. آن را در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی

اکنون، مطمئن شوید که این کار را مطابق با مخاطب هدف خود انجام می دهید. به عنوان مثال، برای اشتراک‌گذاری محتوای متن محور، باید از Twitter و LinkedIn استفاده کنید. اما برای محتوای تصویر محور، اینستاگرام و پینترست بهتر است.

5- سعی کنید جوامع را هدف قرار دهید

جوامع متشکل از گروهی از افراد همفکر هستند که به یکدیگر کمک و حمایت می کنند. و فعال بودن در این جوامع می تواند به شما کمک کند ترافیک وب بیشتری داشته باشید. چگونه؟

بگویید مخاطب هدف شما بازاریابان صنعت استارتاپ هستند. شما باید جوامع مربوطه را پیدا کنید که این بازاریابان در آنجا حضور دارند (به عنوان مثال – گروه های رسانه های اجتماعی، Quora، و وبلاگ های اتحادیه).

هنگامی که به یک انجمن مرتبط پیوستید، سعی کنید به افراد کمک کنید. هر زمان که می توانید به سوالات آنها پاسخ دهید. همچنین، اگر جامعه اجازه می دهد، به محتوای وب سایت خود لینک دهید.

برخی از جوامع گروه های BizSugar، Digg، Facebook یا Linkedin و غیره هستند.

6. بیرون بروید تا واقعاً به مخاطبان خود کمک کنید

هنگامی که می دانید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند، سعی کنید بیرون بروید و به آنها کمک کنید. چگونه؟

احتمالاً می دانید Quora چیست. این یک وب سایت پرسش و پاسخ است که در آن افراد سوال می پرسند و دیگران به آنها پاسخ می دهند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که موضوع مورد علاقه خود را دنبال کنید. به عنوان مثال – بازاریابی، تجارت الکترونیک و غیره.

هنگامی که این موضوعات را دنبال کردید، شروع به پاسخ دادن به سوالات مرتبط کنید. هدف اصلی شما در اینجا باید این باشد که واقعاً برای مخاطبان مفید باشد. محتوای شما باید واقعاً شک یا نگرانی آنها را برطرف کند.

ممکن است فکر کنید – چگونه به من کمک می کند تا ترافیک وب سایت خود را جذب کنم؟ خوب، در حین نوشتن پاسخ، می توانید پیوندی را به وب سایت خود وارد کنید. اما مطمئن شوید که با پاسخ مرتبط است.

کاربرانی که پاسخ شما را می‌خوانند احتمالاً روی پیوند کلیک می‌کنند. و ترافیک بسیار هدفمند ایجاد خواهند کرد. آنها احتمالاً در دراز مدت به وب سایت شما وفادار خواهند ماند.

به این ترتیب به مردم کمک می‌کنید، اعتماد ایجاد می‌کنید و البته ترافیک وب ارزشمندی به دست خواهید آورد.

7. اهرم رسانه های چاپی

ممکن است فکر کنید که آیا رسانه های چاپی واقعا می توانند به من کمک کنند تا به نتیجه برسم؟ خوب، می تواند.

تبلیغات از طریق رسانه های چاپی چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این یک واقعیت است که رسانه های چاپی تمایل بیشتری نسبت به تبلیغات آنلاین دارند.

تنها مشکل این است که رسانه های چاپی به تنهایی قابل عمل نیستند. فرض کنید URL وب سایت خود را به تبلیغات رسانه های چاپی مانند بنرها، بروشورها یا آگهی ها اضافه می کنید. ابتدا، مخاطبان شما باید مرورگر را در گوشی های هوشمند خود باز کنند، کل لینک را به سختی تایپ کنند و در نهایت از وب سایت شما بازدید کنند.

این یک فرآیند طولانی است و نیاز به زمان و تلاش دارد. و صادقانه بگویم، اکثر مردم به سادگی این کار را به خود زحمت نمی دهند.

حتی اگر برخی از آنها این کار را انجام دهند، باز هم نمی توانید تعداد افرادی که به وب سایت شما آمده اند را پیگیری کنید.

بنابراین آنچه می توانید در اینجا انجام دهید این است که از یک کد QR استفاده کنید . انجام اقدامات لازم یعنی بازدید از وب سایت شما را برای مخاطبان شما آسان تر می کند. چگونه؟

همانطور که کاربران کد QR یا به قول ما – کد QR URL وب سایت – را با دوربین گوشی خود اسکن می کنند، از وب سایت رمزگذاری شده بازدید می کنند. به همین سادگی! به آسانی کلیک کردن روی عکس است. نیازی به تایپ دستی نیست

شما به سادگی می توانید آن را با یک دستورالعمل مناسب (بیانیه فراخوان برای اقدام) مانند اسکن اینجا برای بازدید از وب سایت ما، به خلاقیت های رسانه چاپی خود اضافه کنید . مردم را در مورد آنچه که باید انجام دهند راهنمایی می کند.

8. از تجربه کاربری خوب اطمینان حاصل کنید

فرض کنید از یک وب سایت بازدید می کنید و بارگیری آن خیلی طول می کشد. چه خواهید کرد؟ آن را ببندید و از یک سایت جایگزین بازدید کنید، درست است؟

کاربران بیش از 30 ثانیه منتظر نمی مانند تا سایت بارگذاری شود. و زمانی که این مدت طول بکشد، نرخ پرش وب سایت افزایش می یابد. خوب، این چیزی نیست که شما به دنبال آن باشید. بنابراین مطمئن شوید که سایت شما سریع بارگذاری می شود.

همچنین، می دانید که مردم بیشتر وقت خود را صرف گوشی های هوشمند می کنند. بنابراین، وب سایت شما باید برای موبایل بهینه شده باشد. شما نمی خواهید که کاربر به دلیل تجربه ضعیف، با وب سایت شما برخورد کند و دوباره بازگردد.

از این رو، علاوه بر تلاش برای جذب بازدیدکنندگان به وب‌سایت خود، مطمئن شوید که آنها زودتر آن را ترک نمی‌کنند.

9. تجزیه و تحلیل و بهینه سازی

هنگامی که هر کاری برای جذب بازدیدکنندگان به وب سایت خود انجام دادید، وقت آن است که فعالیت های آنها را تجزیه و تحلیل کنید. این به شما کمک می کند تا آنها را به خوبی درک کنید.

وقتی می دانید آنها چه می خواهند یا چه چیزی را دوست دارند، می توانید وب سایت خود را برای برآورده کردن انتظارات آنها بهینه کنید.

بنابراین تحلیل ها را زیر نظر بگیرید و ببینید کاربران شما بیشتر وقت خود را در کجا می گذرانند. کدام صفحات وب بیشترین بازدید را دارند. برای این کار می توانید از Google Analytics استفاده کنید.

افزایش بازدیدکنندگان روزانه وب سایت: تجزیه و تحلیل وب

هنگامی که تمام داده ها را در اختیار دارید، می توانید تغییرات لازم را در استراتژی تبلیغاتی و همچنین محتوای خود ایجاد کنید.

خودشه. این هشت راه است که می توانید بازدیدکنندگان روزانه وب سایت خود را افزایش دهید.

در حالی که یک SEO خوب به شما کمک می کند رتبه بهتری داشته باشید و بازدیدهای ارگانیک بیشتری را جذب کنید، رسانه های اجتماعی و تبلیغات چاپی می توانند به شما کمک کنند تا بازدیدکنندگان بسیار هدفمندی داشته باشید. بنابراین فراموش نکنید که وب سایت خود را بهینه کنید، آن را در طیف وسیعی از پلتفرم ها تبلیغ کنید، ترافیک خود را تجزیه و تحلیل کنید و محتوای خود را بهینه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *