لینک بیلدینگ سئو در طول سال ها راه طولانی را پیموده است، اما لینک سازی با کیفیت چیزی است که هرگز تغییر نخواهد کرد. الگوریتم‌های گوگل حول محور ارتباط و اعتبار هستند، بنابراین باید رویکرد خود را با این عوامل هماهنگ کنید. شما نمی توانید به بک لینک های تصادفی اعتماد کنید تا وب سایت خود را در رتبه های بالای جستجو قرار دهید.

کیفیت مهمترین عامل است و به ارتباط و اعتبار منابع بک لینک شما بستگی دارد. وبلاگ نویسی مهمان از هر دو جنبه برنده می شود زیرا پست محتوای شما را در یک وب سایت معتبر و با کیفیت بالا با هزاران دنبال کننده نشان می دهد.

بهترین بخش این است که این فالوورها بسیار نزدیک به شخصیت خریدار شما هستند، بنابراین شما شانس خوبی برای یافتن سرنخ های واجد شرایط در وب سایت خود دارید. علاوه بر این، شما قدرت و تخصص خود را ایجاد می کنید زیرا یک پست مهمان به اندازه تایید یک وبلاگ نویس برجسته است.

ناگفته نماند، شما یک بک لینک ارزشمند دریافت می کنید که پروفایل لینک شما را تقویت می کند و رتبه شما را افزایش می دهد. اما همه چیز به تسلط بر هنر پست مهمان خلاصه می شود. اجازه دهید توضیح دهیم که چگونه می توانید از آن برای تقویت استراتژی لینک سازی خود استفاده کنید.

راه هایی برای استفاده از پست مهمان برای ساخت لینک سئو

با فراگیر شدن انتخابی باشید

اطلاع رسانی بلاگر آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست، زیرا ممکن است در ارتباط با مشکل مواجه شوید. به یاد داشته باشید که پیتینگ کار سختی است، بنابراین باید تلاش خود را بر روی گزینه های مناسب متمرکز کنید به جای اینکه شبکه خود را بیش از حد گسترده کنید.

با انتخاب یک وبلاگ در جایگاه خود شروع کنید زیرا ارتباط را تضمین می کند. به یاد داشته باشید که عملکرد آن را با بررسی عواملی مانند اعتبار دامنه و تعداد فالوورها بررسی کنید زیرا آنها اعتبار سایت را تعریف می کنند.

جستجوی منابع مرتبط و معتبر در جایگاه شما می تواند دردناک و وقت گیر باشد و ممکن است زودتر ناامید شوید. بهترین کار این است که با یک ارائه دهنده خدمات توسعه وبلاگ نویس همکاری کنید زیرا آنها نوع مناسبی از ارتباطات دارند.

آنها تمام کارهای سخت را برای شما انجام می دهند، بنابراین شما باید کمتر نگران یافتن بهترین افراد بالقوه باشید. قبل از ادامه ، می توانید  اطلاعات بیشتری  در مورد مدل خدمات و مزایای آن کسب کنید.

هنگامی که مجموعه ای از مشتریان بالقوه پست مهمان دارید، می توانید بهترین بک لینک ها را برای وب سایت خود دریافت کنید. هرچه پیوندهای شما متنوع تر باشد، نمایه شما قوی تر است.

یک زمین قانع کننده ایجاد کنید

هنگامی که لیستی از فرصت های وبلاگ نویس مرتبط دارید، باید راهی پیدا کنید تا آنها را متقاعد کنید که محتوای شما را پست کنند. این می تواند یک کار دلهره آور باشد زیرا چشم انداز وبلاگ نویسی رقابتی است و رهبران خاص چندین برند دارند که آنها را برای فرصت های پست مهمان دنبال می کنند.

یک طرح چشمگیر تنها راه برای متقاعد کردن آنها برای ارسال محتوای شما و دریافت بک لینک است. نوشتن یک کار چالش برانگیز است، به ویژه زمانی که وبلاگ نویس علاقه مند به همکاری است.

سرمایه گذاری زمان در تحقیق بسیار مهم است زیرا به شما ایده ای از موضوعاتی که پست می کنند و دستورالعمل های نوشتنی که دنبال می کنند می دهد. تحقیقات خوب  اغلب به یک طرح قانع کننده منجر می شود  که توجه شما را به الزامات، انتظارات و دستورالعمل های نوشتن وبلاگ نشان می دهد. به اندازه کافی خوب است که وبلاگ نویس را تحت تاثیر قرار دهد.

شما می توانید با یک زمین شخصی سازی شده که فوراً به نقطه اصلی می رسد، مایل بیشتری را طی کنید. اعتبار وب سایت خود را فهرست کنید تا نشان دهید که یک تجارت واقعی هستید.

ایده های موضوع وبلاگ را هوشمندانه انتخاب کنید

موفقیت طرح شما به عوامل مختلفی بستگی دارد و ایده های موضوع وبلاگی که با وبلاگ نویس به اشتراک می گذارید یک عامل کلیدی است. تحقیق شما را قادر می سازد تا نوع موضوعاتی را که انتخاب می کنند را درک کنید. اما شما باید با پیشنهادات منحصر به فرد راه بیشتری را طی کنید.

به ایده های خلاقانه فکر کنید، زیرا احتمال بیشتری دارد که وبلاگ نویس را تحت تاثیر قرار دهد. می توانید با طوفان فکری و نوشتن چند ایده روی کاغذ شروع کنید.

کارشناسان توصیه می کنند که با تولید ایده و فرآیند نوشتن زودتر شروع کنید، حتی قبل از ارائه به وبلاگ نویس. زمانی که وبلاگ نویس بخواهد پست وبلاگ شما را ادامه دهد، چیزی آماده خواهید داشت.

از طرف دیگر، حتی ممکن است فهرستی از ایده ها را در طول اولین تعامل به آنها ارائه دهید. داشتن چیزی ملموس در مرحله توسعه به شما این امکان را می دهد که ایمیل قانع کننده تری برای وبلاگ نویس بنویسید. شانس زیادی وجود دارد که آنها زمین شما را بپذیرند.

با یک پست مهمان با کیفیت برنده شوید

شاید حیاتی ترین جنبه وبلاگ نویسی مهمان، نوشتن یک پست مهمان با کیفیت باشد. این کلیدی است که بک لینک مورد نظر برای وب سایت خود را باز می کند.

شما نمی توانید از وبلاگ نویس انتظار داشته باشید که یک نوشته تصادفی را فقط به این دلیل ارسال کند که آنها پیشنهاد شما را پذیرفته اند. قطعه محتوا باید با استانداردهای آنها مطابقت داشته باشد و برای مخاطبان خود جذاب باشد. برای پوشش دادن هر دو جبهه کار زیادی لازم است و فقط نویسندگان کارکشته می توانند به این شاهکار دست یابند.

می‌توانید با  آژانس‌های لینک‌سازی مانند Outreach Monks همکاری کنید  ، زیرا آنها مجموعه خدمات جامعی از جمله ایجاد محتوای سرمقاله را ارائه می‌دهند.

شما می توانید برای کاوش عمیق در نیازهای مخاطب، ایجاد محتوای ارزشمند و ایجاد عناوین جذاب برای جذب خوانندگان، به متخصصان وابسته باشید. به طور معمول، محتوای عمیق خوانندگان بیشتری دریافت می کند و وبلاگ نویسان نیز این قطعات را ترجیح می دهند.

از بک لینک ها به نفع خود استفاده کنید

دریافت یک بک لینک با کیفیت برای وب سایت خود با یک پست مهمان تنها یک شروع است. شما در واقع می توانید با هدایت خوانندگان به یک نتیجه، از آن به نفع خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، می توانید آن را با یک محصول پیوند دهید، خواننده را در وبلاگ خود بیاورید یا از آنها بخواهید در خبرنامه شما ثبت نام کنند. فراتر از پیوند دادن به صفحه اصلی خود فکر کنید و با استراتژی قیف کردن خود خلاق باشید تا نمایه پیوند خود را طبیعی تر نگه دارید.

در واقع می توانید با ایجاد علاقه به یک محصول، فرصت هایی برای فروش و درآمدزایی ایجاد کنید و خواننده را در صفحه محصول قرار دهید.

به همین ترتیب، می‌توانید یک لیست ایمیل بسازید یا با یک رویکرد پیوند خلاقانه، دنبال‌کنندگان وبلاگ خود را افزایش دهید. حتی ممکن است با پاسخ دادن به نظرات آنها در مورد پست خود، با خوانندگان در سطح شخصی تعامل داشته باشید.

عملکرد خود را ارزیابی کنید

شما نمی توانید یک رویکرد تنظیم و فراموش کردن پست مهمان، صرف نظر از اینکه چقدر خوب انجام دهید. گاهی اوقات، حتی انتشار محتوای عالی در وبلاگ های پیشرو ممکن است مزایای مورد نظر را برای شما به همراه نداشته باشد.

شما باید کارآمدی کمپین های خود را به طور مداوم پیگیری و ارزیابی کنید تا رویکرد خود را تنظیم کنید. همیشه زمینه ای برای بهبود وجود دارد، و پیگیری عملکرد کمپین شما را قادر می سازد تا با استراتژی های خود بهتر شوید.

به یاد داشته باشید که صبور باشید زیرا نتایج یک شبه به دست نمی آیند. برای دستیابی به نتایج قابل توجه با تاکتیک های بازاریابی دیجیتال باید زمان و تلاش خود را صرف کنید و پست مهمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. به طور مداوم کار کنید و شراکت های فعلی را دنبال کنید تا ببینید چه چیزی موثر است و چه چیزی نیست.

نتیجه

ارسال مهمان یک استراتژی عالی برای به دست آوردن بک لینک های طبیعی با کیفیت بالا برای وب سایت شما است. هرچه بک لینک های با کیفیت بیشتری در پروفایل خود داشته باشید، شانس شما برای رسیدن به رتبه های بالای جستجو بیشتر است.

علاوه بر این، وب‌سایت‌هایی با لینک‌های باکیفیت احتمالاً در صفحه اول خود را حفظ می‌کنند. چنین بک لینک هایی با الگوریتم های گوگل هماهنگ هستند، بنابراین هرگز ارزش خود را از دست نمی دهند. 

آنها را دارایی ارزشمندی در نظر بگیرید که سال به سال وب سایت شما را پرورش می دهد و رتبه، ترافیک و اعتبار آن را برای مدت طولانی تثبیت می کند. مطمئناً اگر می خواهید نتایج SEO خود را یک درجه بالاتر ببرید، این استراتژی ارزش از دست دادن را ندارد .

بهترین بخش این است که شما نیازی به انجام کارهای زیادی برای استفاده از پست مهمان برای ایجاد لینک ندارید. فقط این نکات ساده را دنبال کنید تا با کمترین تلاش به هر دو هدف برسید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *