اگر می خواهید در نتایج جستجوی محلی رتبه بالاتری کسب کنید، باید بدانید که چگونه وب سایت خود را برای کاربران محلی بهینه کنید. سئوی محلی یک اصطلاح کلی است که برای توصیف فرآیند بهینه سازی یک وب سایت یا محتوای آن استفاده می شود تا در نتایج جستجوی محلی رتبه بالاتری داشته باشد.

بگویید شما یک شرکت مستقر در چارلستون هستید و به مشتریان محلی خدمات ارائه می دهید. استراتژی شما باید چه باشد؟

سئوی جهانی به فعالیت‌هایی اشاره دارد که شما یا شرکت انجام می‌دهید زمانی که مجموعه وسیعی از هدف‌گیری در سراسر جغرافیایی دارید. بیایید ببینیم که چگونه این را به جلو ببریم.

بگویید شما شرکتی هستید که در چارلستون مستقر است و مشتریان را در سطح جهانی هدف قرار داده اید. استراتژی شما باید چه باشد؟

اجازه دهید برای درک این دو سناریو عمیق تر کاوش کنیم و سعی کنیم پاسخی پیدا کنیم.

LUX- بهینه سازی تجربه کاربری محلی

بهینه سازی تجربه کاربری محلی (LUX) عمل بهینه سازی تجربه کاربر در یک صفحه از ابتدا تا انتها است. این شامل عواملی مانند زمان بارگذاری و سازگاری با تلفن همراه، از جمله موارد دیگر است. 

این نوع بهینه سازی به محتوا یا لینک اضافی نیاز ندارد. LUX بر بهبود صفحات موجود قبل از ایجاد هرگونه تغییر مهم تمرکز دارد. این یک فرآیند مداوم است و کسب و کارها باید همیشه گوش خود را برای بازخورد مشتریان باز داشته باشند. آنها ممکن است از جنبه های خاصی از تجربه آنلاین خود ناراضی باشند. 

آنها ممکن است شکایت هایی در مورد چیزی بشنوند، و این می تواند مانند زمان بارگذاری کند یا مشکل در پیمایش در نوار ناوبری سایت باشد. در این شرایط، آنها به احتمال زیاد قبل از اینکه شخص دیگری بیاید و آنها را شکست دهد، به فکر رفع این مشکلات هستند!

اهمیت متا تگ ها در سئو: چگونه به رتبه بهتر وب سایت شما کمک می کند؟

اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی شخصی اطلاعات مربوط به کسب و کار شما را در این سایت یا سایت‌های دیگر جستجو می‌کند؟

اگر مطمئن نیستید که آیا آنها نتایج دقیقی دریافت خواهند کرد (یا حداقل نتایجی که کاملاً منفی نیستند)، وقت آن است که در استراتژی خود تجدید نظر کنید.

می توانید برای کمک به یک استراتژی با آژانس های سئو تماس بگیرید. اگر در چارلستون هستید، می توانید به دنبال یک  شرکت SEO در چارلستون، SC بگردید تا بهترین آژانس مناسب برای کسب و کار شما را فهرست کوتاه کند.

شما نمی خواهید مشتریان بالقوه در مورد مشکلی از ده سال پیش مطلع شوند. این می تواند همه شانس های موفقیت را از بین ببرد فقط به این دلیل که شخصی مقاله ای قدیمی را پیدا کرده است که توسط شخصی نوشته شده است که ادعا می کند بدون هیچ مدرکی درست است.

سئوی محلی – بهینه سازی برای بازدیدکنندگان محلی

سئوی محلی تمرین بهینه سازی وب سایت شما برای بازدیدکنندگان در منطقه محلی شما است. این زیرمجموعه سئو است، به این معنی که از همان اصول سئوی جهانی استفاده می‌کند، اما بر روی مجموعه‌ای از اهداف خاص تمرکز دارد. 

برای مثال، اگر می‌خواهید ترافیک بیشتری را از نتایج جستجوی Google Maps دریافت کنید، می‌خواهید فهرست‌های نقشه را هدف قرار دهید و آنها را برای جستجوهای محلی بهینه کنید (مثلاً “رستوران‌های نزدیک من”).

اگر افرادی را که به دنبال مکانیک خودرو هستند هدف قرار می‌دادید، بهینه‌سازی وب‌سایت خود برای آن  نوع جستجوها  روش دیگری است که بهینه‌سازی جستجوی محلی با بهینه‌سازی جهانی متفاوت است.

بازاریابی محلی زمانی است که شرکت ها پیام های بازاریابی خود را برای مناطق یا ایالت های خاص در یک کشور تنظیم می کنند. در تئوری، بازاریابی محلی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با صحبت مستقیم در مورد چیزی که بیشتر به آن اهمیت می‌دهند، با مشتریان ارتباط برقرار کنند: جایی که در آن زندگی می‌کنند! 

SEO جهانی – بهینه سازی برای کاربران جهانی

سئوی جهانی عمل بهینه سازی وب سایت شما برای کاربران در سراسر جهان است. تفاوت بین سئوی جهانی و سئوی محلی در این است که شما سایت خود را بهینه می کنید، نه برای یک شهر یا منطقه خاص. شما این کار را برای هر کسی که محتوای شما را جستجو می کند، صرف نظر از اینکه در کجای جهان است، انجام می دهید.

سئوی جهانی در مورد یافتن موضوعات و سوالات مرتبطی است که افراد از سراسر جهان ممکن است به دنبال آن باشند. پس از آن، شما پاسخ های مفیدی برای آن سوالات ایجاد می کنید.

اگر وبلاگی در مورد دستور العمل های گیاهخواری دارید (به عنوان مثال)، منطقی است که کلمات کلیدی مانند “دستور غذای گیاهخواری” یا “برنامه غذای گیاهخواری” را هدف قرار دهید تا افرادی که خارج از منطقه شما زندگی می کنند بتوانند هنگام جستجوی آنلاین شما را پیدا کنند.

سئوی محلی – هدف قرار دادن جایی که می خواهید باشید 

سئوی محلی هدف قرار دادن افرادی است که در منطقه شما زندگی می کنند. این فقط در مورد هدف قرار دادن کلمات کلیدی مورد استفاده آنها نیست، بلکه در مورد محل استقرار آنها نیز مهم است. همچنین شامل مواردی است که آنها در مورد مشاغل محلی به دنبال آن هستند.

سئوی محلی اغلب به عنوان هدف گذاری جغرافیایی نیز شناخته می شود. یعنی داری 

  • مکانی  فیزیکی  که شما در تلاش برای جذب مشتری از آن هستید 
  • یک ملک آنلاین که خدماتی را در یک موقعیت جغرافیایی ارائه می دهد 

سئوی جهانی – هدف قرار دادن جایی که می خواهید باشید

سئوی جهانی هدف قرار دادن کاربران در سراسر جهان است. این در مورد هدف قرار دادن کاربرانی است که سؤالاتی دارند که محتوای شما به آنها پاسخ می دهد، نه فقط کسانی که در منطقه جغرافیایی شما هستند.

سئوی جهانی به یک استراتژی جهانی نیاز دارد و شامل موارد زیر است:

  • محتوای مرتبط با افرادی ایجاد کنید که در سراسر جهان به دنبال اطلاعات هستند در مورد موضوعاتی مانند “چگونه می توانم از شر آکنه خلاص شوم؟” به جای “از کجا می توانم کرم آکنه بخرم؟”
  • بهینه سازی این محتوا به طوری که در موتورهای جستجو در سراسر جهان رتبه خوبی داشته باشد، به عنوان مثال، استفاده از نشانه گذاری طرحواره یا میزبانی آن در دامنه های بین المللی مانند .co.uk یا .ca

سئوی محلی – بر ارائه فوری تمرکز می کند

شما می توانید با تمرکز بر سئوی محلی به طور موثرتری به مشتریان محلی خود دسترسی پیدا کنید. نتایج جستجوی محلی ابتدا در SERP های گوگل نمایش داده می شود. بنابراین، اگر شخصی در منطقه خود به دنبال کسب‌وکاری است و می‌بیند که کسب‌وکار شما در بالای لیست‌ها قرار دارد، احتمالاً شما را بر کسی که نیست انتخاب می‌کند.

اگر چیزی مانند “بهترین پیتزا در نزدیکی من” تایپ کنند، همین امر صدق می کند. این به آنها نشان می دهد که افراد دیگر در مورد رستوران های اطراف که از آن کلمه کلیدی استفاده می کنند چه گفته اند.

تفاوت بین ریدایرکت های کانونیکال و 301 در سئو چیست؟

سئوی جهانی بر پاسخگویی به پرس و جوها تمرکز دارد

شما باید بر روی کلمات کلیدی تمرکز کنید که افراد قبلاً به دنبال آنها هستند. مطمئنم قبلاً این را شنیده‌اید، اما مکان خوبی برای شروع است.

نکته کلیدی در اینجا یافتن کلمات کلیدی است که افراد در موتورهای جستجو تایپ می کنند. پس از آن، می توانید تعیین کنید که آیا محتوای شما می تواند به برخی از این سوالات پاسخ دهد یا خیر. 

اگر چیزی حجم جستجوی بالایی داشته باشد، به احتمال زیاد تقاضا برای آن در بازار وجود دارد. این بدان معناست که اگر به اندازه کافی زود (و با محتوای کافی) وارد بازی شوید، تجارت بالقوه بیشتری در راه است.

سئوی محلی با استراتژی کلمات کلیدی گنجانده شده در جغرافیا

صاحبان مشاغل باید جغرافیا را در استراتژی کلمات کلیدی خود با SEO محلی بگنجانند. شما نمی توانید فقط از همان کلمات کلیدی استفاده کنید که مردم برای یافتن مشاغل در مناطق یا کشورهای دیگر استفاده می کنند. در عوض، شما باید در مورد مکان کسب و کار خود دقیق باشید. 

برای مثال، اگر صاحب یک رستوران ایتالیایی در بوستون هستید، سعی نکنید برای «غذاهای ایتالیایی نزدیک من» یا «رستوران های ایتالیایی نزدیک من» رتبه بندی کنید. اینها اصطلاحات گسترده ای هستند که رقابت بیش از حد را به همراه خواهند داشت و مشتریان واقعی کافی را ندارند.  

SEO جهانی – گنجاندن جغرافیا در استراتژی کلمات کلیدی 

با SEO جهانی، صاحبان مشاغل نیازی به در نظر گرفتن موقعیت مکانی هنگام انتخاب کلمات کلیدی ندارند. سئوی جهانی می تواند برای صاحبان مشاغلی که می خواهند مارک های خود را در سراسر جهان گسترش دهند مفید باشد.

برای مثال، اگر در کشوری هستید که گزینه‌های زیادی برای کلمات کلیدی ارائه نمی‌دهد، اما مشتریان بالقوه‌ای در سایر نقاط جهان دارید، سئوی جهانی یک راه عالی برای دستیابی به آنهاست.

اولین قدم این است که کلمات کلیدی را به جای محلی انتخاب کنید که جهانی هستند. این به معنای استفاده از اصطلاحاتی مانند “فرش پاک کن” به جای “فرش پاک کن نیویورک” است. 

در مرحله بعد، ابزاری (مانند برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل) را پیدا کنید که به شما کمک می کند عبارات جستجوی مرتبط و موجود در صنعت خود را پیدا کنید. بنابراین، شما می دانید که مردم در حال حاضر به کجا به دنبال آنلاین هستند. پس از این، می توانید از آن پرس و جوها به عنوان الهام بخش برای استراتژی محتوای خود استفاده کنید!

نتیجه

اگر کسب و کار شما محلی است، پس باید روی سئوی محلی تمرکز کنید. این بدان معنی است که شما می خواهید مطمئن شوید که وب سایت شما برای منطقه ای که کسب و کار شما به آن تعلق دارد بهینه شده است.

اگر یک زنجیره ملی باشد، در آن صورت، سئوی جهانی ممکن است گزینه بهتری باشد. سئوی جهانی به شما امکان می دهد تا مشتریان بیشتری را هدف قرار دهید که در غیر این صورت ممکن است نتوانند کسب و کار شما را آنلاین پیدا کنند.

شما یک محصول خاص مکان دارید که مردم دقیقاً در آن لحظه از زمان به آن نیاز دارند. سئوی محلی بهترین کار را برای شما دارد.

از افرادی که در نزدیکی هستند و فوراً به دنبال کمک هستند، ترافیک دریافت می کند. سئوی جهانی اگر تجارت الکترونیکی داشته باشید یا خدماتی را به مشتریان در سراسر جهان ارائه دهید بهترین کار را انجام می دهد. در چنین سناریوهایی، هیچ ضرری در هدف قرار دادن همزمان هر دو نوع مخاطب پیدا نمی کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *