نظر شما در مورد اینکه وقتی شروع به کار روی سئو می کنید چقدر برای دیدن نتایج لازم است چیست؟ 

مهم نیست که در زمینه بازاریابی مبتدی هستید یا حرفه ای، دریافت پاسخ به این یکی از سخت ترین و جستجوگرترین پاسخ هایی است که مردم به دنبال آن هستند.  

اگر  سئوی مناسبی دارید، به راحتی می توانید سایت خود را در جستجوهای برتر موتورهای جستجو ببینید. 

Is your webpage indexed? Find how to check webpage indexing in google

عوامل موثر بر سئو سایت

صادقانه بگویم، پاسخ بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد، زیرا عوامل زیادی بر افراد تأثیر می‌گذارند. 

به چه عواملی بستگی دارد؟ آیا شما هم همین فکر را می کنید؟ خوب! بستگی به میزان سئو قبلاً انجام شده، چارچوب وب سایت شما، کیفیت محتوا،  کیفیت بک لینک ها و بسیاری از عوامل دیگر سئو دارد.

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا با وجود همه پیچیدگی ها به این سوال پاسخ دهیم. قبل از پاسخ دادن، اجازه دهید در مورد نکات مهمی که بر نتایج تأثیر می گذارد بحث کنیم:

  • سن دامنه و DA وب سایت
  • کیفیت  استراتژی های سئو داخلی و سئو  خارج از صفحه
  • کیفیت و تعداد بک لینک
  • انواع خطاها، مسائل میزبانی و جریمه ها
  • طراحی، ساختار و معماری مناسب SEO
  • کلمات کلیدی و استراتژی محتوا
  • هدف و ارتباط صفحه خود را جستجو کنید

تمام نکات اضافه شده در بالا به شما در بهبود سئو سایت کمک می کند. حالا که به موضوع می رسیم، دیده شده است که سئو در بسیاری از موارد نتایج فوری می دهد، اما برای اکثر کسب و کارها، زمان بیشتری برای نشان دادن نتایج نیاز است. 

همه چیز به استراتژی ها، طراحی وب سایت، توضیحات متا، کشور هدف، سطح رقابت و نوع کسب و کار برمی گردد. بله حق با شماست! همه این نکات بر رتبه شما در موتورهای جستجو تاثیر می گذارد. 

نتایج SEO در طول زمان رشد می کنند. میانگین مدت زمان در حدود شش ماه تا دوازده ماه است. همانطور که گفته شد، راه های زیادی وجود دارد که از طریق آنها می توانید روند را تسریع کنید. برای این کار باید انواع ترافیک را بشناسید. به انواع ترافیک زیر نگاهی بیندازید: 

  • فهرست‌های نقشه –  Google Maps یک برنامه نقشه پیشرو است که اکثر مصرف‌کنندگان به دنبال محصولات و خدمات شما می‌گردند، بنابراین سرمایه‌گذاری در GMB (Google برای کسب‌وکار من) ممکن است نتایج سریعی به شما بدهد.
  • ارگانیک –  اینها ترافیکی هستند که می توانند مستقیماً به وب سایت شما یا از طریق پیوندهای ارجاع وارد شوند. این موارد مهم هستند زیرا بر رتبه کلمه کلیدی شما در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد.
  • PPC –  این بازاریابی موتورهای جستجو است که در آن به موتورهای جستجو پول می دهید تا هر زمان که مردم به دنبال محصولات یا خدمات شما می گردند خدمات خود را نشان دهند.

اکنون برای درک بهتر جدول زمانی برای شروع نتایج سئو، در مورد استراتژی های ماهانه بحث خواهیم کرد.

درک جدول زمانی SEO برای بررسی وضعیت

اگر می خواهید از طریق سئوی خود نتایج عالی را مشاهده کنید، توصیه می کنم به صورت ماهانه کار کنید زیرا به شما کمک می کند عملکرد خود را بهتر ارزیابی کنید و بر این اساس قدم درستی بردارید. 

اکنون، ممکن است تعجب کنید که چگونه ادامه دهید. جای نگرانی نیست! من نکاتی را با توجه به ماه ها لیست کرده ام که می توانید  شروع به بهبود سئو سایت خود کنید . 

ماه 1

در ماه اول، با تحقیق در مورد هر چیز کوچک در مورد برند خود شروع کنید. می توانید با انجام ممیزی وب سایت شروع کنید تا تمام خطاها را بیابید و ساختار وب سایت را بهبود ببخشید. 

همچنین باید روی برنامه ریزی کلمات کلیدی کار کنید تا کلمه کلیدی مناسب را پیدا کنید و صفحاتی را بر اساس آن با محتوای مرتبط ایجاد کنید. اگر محتوای مناسبی را با هدف قرار دادن کلمه کلیدی درست ایجاد کنید، در یک بازه زمانی حداقل نتایج خوبی خواهید دید. 

How to do online reputation management: A complete guide

ماه 2

در ماه دوم تمام سئوهای فنی وارد عمل می شوند تا وب سایت شما رتبه بهتری پیدا کند. 

باید در نظر داشته باشید که تغییرات وب سایت باعث می شود وب سایت شما پاسخگوتر باشد و تجربه کلی کاربر را بیشتر بهبود بخشد.

بنابراین، پس از ورود به ماه دوم، با بهبود ممیزی وب سایت ، مطمئن شوید که به کار بر روی رابط وب سایت نیاز دارید  

ماه 3

این ماهی است که شما شروع به دیدن این معجزه خواهید کرد که بدانید کدام کلمات کلیدی بهتر از آنچه در ماه اول انتخاب کرده اید رتبه بندی می کنند. رتبه کلمات کلیدی عمومی بهبود می یابد، اما جادو در کلمات کلیدی دم بلند همانطور که در صفحه اول خواهند بود اتفاق می افتد.

بنابراین، ماه سوم به شما کمک می کند تا متوجه شوید که چقدر باید سرمایه گذاری کنید. هنگامی که نتایج را مشاهده کردید، می توانید سایت خود را به راحتی به سطح بعدی ببرید.  

ماه 4 

اکنون، شما در مرحله ای هستید که باید روی ایجاد محتوای با کیفیت،  بهینه سازی وب سایت خود و ایجاد بک لینک های با کیفیت به وب سایت خود کار کنید تا موتورهای جستجو بتوانند وب سایت شما را شایسته بیابند.

همیشه به خاطر داشته باشید که محتوای بهتر و  لینک سازی قوی تر ، رتبه بالاتر در گوگل آسان تر می شود. 

ماه 5

پس از اتمام کار تولید محتوا، باید برای پنجمین ماه خود برنامه ریزی کنید و شبکه های اجتماعی را در اولویت قرار دهید. 

در این ماه، شروع به کار روی پروفایل های رسانه های اجتماعی کنید تا مخاطبان خود را تقویت کنید و ترافیک را از پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی به ارمغان بیاورید. روی تولید محتوا کار کنید و در روابط عمومی یا رسانه ای سرمایه گذاری کنید.

هنگامی که در رسانه های اجتماعی خود یک سنگر دارید، به راحتی می توانید ترافیک زیادی را به سایت خود هدایت کنید. 

ماه 6

اگر همه چیز را به درستی دنبال می کردید، در ماه اول ترافیک را خواهید داشت و تا این ماه به مقصد می رسید. بنابراین، خلاق باشید، وب سایت خود را به طور منظم به روز کنید، به دنبال خطاها باشید و آنها را حذف کنید.

نتیجه گیری

سئو فرآیندی است که رتبه وب سایت شما را بالاتر می برد. اگر سئوی شما قوی است، به راحتی می توانید بهترین راه ممکن برای فروش را بیابید . 

بگویید، اگر یک سایت جدید راه اندازی می کنید، واضح است که ایجاد ترافیک و بهبود سئو سایت آسان نیست. اما، اگر کارها را به درستی برنامه ریزی کنید، به راحتی می توانید به هدف برسید و ببینید روی چه چیزهایی باید کار کرد. 

بدیهی است که پیگیری و رسیدن به اهداف کمی مشکل است، اما اگر با ایجاد یک برنامه به صورت ماهانه پیش بروید، به راحتی می توانید به اهداف دست پیدا کنید. بنابراین، شما به دنبال چه هستید؟ 

ماه های خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید و وب سایت خود را در رتبه اول گوگل قرار دهید. با این حال، آیا سردرگمی و نیاز به کمک از یک متخصص SEO دارید؟ در صورت تمایل  با ما تماس بگیرید . 

                                   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *