تکنیک های برای افزایش ترافیک سایت

چه چیزی منجر به مشتریان بیشتر می شود؟ ترافیک سایت بیشتر! راه‌های ما را برای افزایش ترافیک وب‌سایت و شروع رتبه‌بندی بیشتر از سرنخ‌های قیفی بررسی کنید.

اگر یک سایت را حفظ می کنید، مطمئناً می خواهید ترافیک سایت شما افزایش یابد. اما اگر نشد چه؟ اگر ترافیک سایت شما (کمی) کاهش یابد چه؟ چه کار میکنی؟ در این پست 5 نکته در مورد اینکه چگونه یک بار دیگر ترافیک سایت خود را افزایش دهید، خواهم گفت!

آیا این تغییر در رتبه بندی شماست؟

اگر ترافیک سایت شما در حال کاهش است، ابتدا باید رتبه خود را بررسی کنید. ممکن است اتفاقی افتاده باشد که رتبه شما را در گوگل تغییر دهد. رتبه پایین تر قطعاً می تواند افت (ناگهانی) ترافیک را توضیح دهد. زمانی که متوجه افت رتبه خود شدید، باید برای تقویت سئوی وب سایت خود اقدام کنید.

اما اگر رتبه شما (نسبتا) ثابت بماند چه؟ علاوه بر موارد سئو، چه استراتژی هایی را می توانید برای بهبود ترافیک سایت خود به کار ببرید؟ این

5 نکته باید به شما کمک کند با کاهش ترافیک مقابله کنید!

1. استفاده از رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی یک ضرورت برای رشد و بازاریابی سایت شما هستند. همانطور که رسانه های اجتماعی محبوب تر می شوند، گوگل و سایر موتورهای جستجو دیگر نمی توانند آنها را نادیده بگیرند. بنابراین محبوبیت سایت شما در رسانه های اجتماعی نیز برای سئوی شما اهمیت بیشتری پیدا می کند. دلیل این امر ساده است: اگر مردم به صورت آنلاین یا آفلاین درباره شما صحبت می کنند، شما به موضوع مورد نظر مرتبط هستید. شما می خواهید در مورد این گفتگوها بدانید! رسانه‌های اجتماعی نوع جدیدی از بازار هستند که در آن افراد سؤالات و نظرات خود را درباره محصولات و رویدادها به اشتراک می‌گذارند. بهتر است مطمئن شوید که این محصولات و رویدادهای شما هستند، درست است؟ بنابراین، شرکت در این گفتگوها می تواند برای برند شما عالی باشد و می تواند منجر به رشد شود. این بستگی به مخاطبان (مورد نظر) شما و محتوای شما دارد که کدام رسانه اجتماعی برای وبلاگ شما مناسب تر است.

2. نظر دادن در سایت های دیگر

یکی دیگر از راه های خوب برای قرار گرفتن در معرض بیشتر وبلاگ خود، واکنش دادن و نظر دادن در وبلاگ های دیگر است. مطمئن شوید که منتخب وبلاگ‌ها را برای نظر دادن به مخاطبانی که می‌خواهید به آنها بپردازید، تطبیق دهید. به این ترتیب، نظرات شما بازدیدکنندگان مورد نظر شما را در سایت خود جذب می کند.

اگر مطلب جالبی در سایتی خواندید، باید نظر بدهید. به خصوص زمانی که یک پست در مورد چیزی است که ممکن است در مورد خودتان نیز نوشته باشید. در کامنت خود می توانید دیدگاه خود را در این مورد به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید پیوندی به یکی از وبلاگ های خود قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که نظرات شما همیشه زیبا و مودبانه است و فقط در صورتی نظر دهید که پست شما واقعاً در مورد قطعه ای که می خوانید صدق کند. شما نمی خواهید در فیلتر اسپم قرار بگیرید!

3. پست های “موفقیت” بیشتری بنویسید

اگر می خواهید مخاطبان شما رشد کنند، تجزیه و تحلیل وبلاگ خود را به طور منظم بررسی کنید. به نظر می رسد مردم چه مقالاتی را بیشتر می خوانند؟ مهمترین صفحات فرود کدامند؟ این پست‌ها همان پست‌هایی هستند که مخاطبان شما از آن لذت می‌برند. ممکن است بیشتر از این پست ها بنویسید؟ نوشتن مقالاتی که مشابه پست های موفق شما هستند، استراتژی خوبی برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر است.

4. یک خبرنامه بفرستید

ایمیل یک راه عالی برای افزایش حفظ مشتریان شما است. این بدان معناست که ارسال ایمیل باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگانی می شود که به بازدیدکنندگان تکراری تبدیل می شوند. با ارسال ایمیل به مشتریان خود به طور منظم، برند شما در ذهن شما باقی خواهد ماند. علاوه بر این، آنها برای خواندن پست دیگری سریعتر برمی گردند. مطمئناً، ایمیل های شما باید جالب، فریبنده و جذاب باشند تا این واقعاً کار کند! A/B را در نظر بگیرید که خبرنامه های خود را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر است.

تنظیم یک خبرنامه از طریق سرویسی مانند MailChimp نسبتا آسان است. حتی می توانید با یک خبرنامه زیر گروه های خاصی را در کل مخاطبان خود هدف قرار دهید. ارسال یک ایمیل خوب همچنین راهی عالی برای اطلاع خوانندگان شماست که پست های وبلاگ جدیدی نوشته اید و آنها باید بیایند و از سایت شما بازدید کنند.

5. شروع به تبلیغات کنید

اگر بودجه دارید، می توانید تصمیم بگیرید که برای تبلیغ سایت خود تبلیغاتی را در فیس بوک یا گوگل قرار دهید. فیس بوک همچنین این گزینه را دارد که پست شما را تقویت کند و مطمئن شود که در معرض دید بیشتری قرار می گیرد. با استفاده از فیس بوک، حتی می توانید بر روی جمعیتی که می خواهید به آن برسید تمرکز کنید، با تنظیمات مربوط به گروه سنی، مکان و علایق، که هدف قرار دادن مخاطبان مورد نظر خود را بسیار آسان می کند.

فعال باش

گاهی اوقات، سایت شما به سادگی توجه و ترافیک مورد نظر شما را به خود جلب نمی کند. اگر نه رتبه و نه سئوی شما تغییر نکرده است، احتمالاً فقط باید کمی تلاش کنید. در رسانه های اجتماعی و سایر وبلاگ ها فعال باشید، پست هایی مشابه پست هایی بنویسید که مورد علاقه مخاطبان شماست و فراموش نکنید که آن خبرنامه را ارسال کنید. تسلیم نشو!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *