4 روش سریع برای افزایش ترافیک وب سایت بدون پرداخت هزینه

راه اندازی یک وب سایت و ایجاد پروفایل های رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما ساده است. بخش سخت این است که بازدیدکنندگان واقعاً از آن صفحات بازدید کنند و با محتوای ارسال شده درگیر شوند. اگر شما یک متخصص باتجربه بازاریابی دیجیتال هستید، احتمالاً با افزایش بازدید از سایت خود بدون پرداخت هزینه برای آنها مبارزه کرده اید.

پس چگونه در مورد آن اقدام می کنید؟ قبل از اینکه نکات ترافیکی را بررسی کنیم، اجازه دهید با چند نکته اساسی شروع کنیم.

چرا ترافیک بیشتری می خواهید؟

بازدید از وب سایت با کیفیت، هم یک اشاره گر کلیدی و هم محرک موفقیت کسب و کار است. حجم و ماهیت ترافیکی که می توانید به صفحات خود سر بزنید می تواند به شما کمک کند:

  • ببینید برنامه ها و برنامه های بازاریابی شما چقدر خوب عمل می کنند
  • بینش قابل توجهی در مورد مخاطبان خود و رفتارهای خرید آنها جمع آوری کنید
  • سرنخ های بیشتری ایجاد کنید، تبدیل ها را بهبود بخشید و فروش بیشتری را افزایش دهید
  • آگاهی و شناخت برند را در سراسر وب توسعه دهید
  • تلاش های سئوی خود را بهبود بخشید و یکپارچگی موتور جستجو را افزایش دهید

اینها برخی از مزایایی است که می توانید از هدایت ترافیک صحیح به سایت خود به دست آورید.

منظور ما از ترافیک با کیفیت چیست؟

در حال حاضر، تعداد زیادی تکنیک تولید ترافیک در سرتاسر وب وجود دارد، بسیاری از آنها نوید می دهند که تعداد زیادی بازدید از سایت شما داشته باشند… اگر به همین سادگی بود، درست است؟ ترافیک باکیفیت اساساً به مخاطب صحیح دلالت دارد – افراد واقعی با علاقه واقعی به هر چیزی که کسب و کار شما ارائه می دهد.

ایجاد میلیون‌ها ترافیک به وب‌سایت شما از ربات‌های آنلاین و افرادی که نمی‌توانند به کسب و کار یا پیشنهاد آن اهمیتی دهند، واقعاً یک گام به عقب در تلاش‌های بازاریابی شما است. مطمئناً، اعداد کلی ترافیک شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند، اما نرخ تبدیل کاهش می‌یابد، فروش ثابت می‌ماند… حتی بدتر از آن، می‌تواند به رتبه‌بندی سئوی شما آسیب جدی وارد کند، زیرا نرخ پرش را افزایش می‌دهد و میانگین زمان در سایت را کاهش می‌دهد، که فاکتورهای اصلی رتبه‌بندی هستند.

ترافیک با کیفیت مربوط به تعامل بازدیدکنندگان است که به نوبه خود باعث ایجاد تبدیل می شود. بازدیدکنندگان سایت شما باید افرادی باشند که واقعاً به تجارت شما و راه حل هایی که ارائه می دهد علاقه مند هستند. هر چیزی خارج از آن را نمی توان به عنوان ترافیک با کیفیت علامت گذاری کرد.

در اینجا چند نکته برای هدایت ترافیک با کیفیت بدون پرداخت هزینه وجود دارد

شماره 1 سئوی درون صفحه:

سئوی درون صفحه همه چیز در مورد بهینه سازی وب سایت شما برای مطابقت با بهترین شیوه های سئو فعلی است. این امر مستلزم انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای طبقه بندی عبارات جستجوی پرحجم مرتبط با تجارت شما و استفاده از آن کلمات کلیدی در محتوای سایت شما است. همچنین مستلزم توجه دقیق به لینک‌های خروجی، ایجاد مناسب برچسب‌های عنوان و توضیحات متا، ارسال وبلاگ‌ها و مقالات غنی از کلمات کلیدی، و دادن تگ‌های جایگزین به تصاویر و غیره است.

نکته مهم در اینجا این است که عناصر متعددی وجود دارد که به سئوی مناسب روی صفحه وارد می شوند، و هنگامی که به خوبی اجرا شود، در نهایت کاری است که به سادگی ادامه می دهد. پست قبلی در مورد نکاتی برای پیدا شدن در اینترنت را بررسی کنید!

شماره 2 فهرست و بهینه سازی کسب و کار من در Google ایجاد کنید

فهرست‌های «Google برای کسب‌وکار من» مهم‌ترین ابزار بازاریابی است که امروزه برای کسب‌وکارهای کوچک محلی در دسترس است. وقتی افراد برای کسب‌وکار نزدیک خود جستجو می‌کنند، Google کسب‌وکارها را با فهرست بهینه‌شده «Google برای کسب‌وکار من» در صفحه نتایج جستجو بالاتر رتبه‌بندی می‌کند.

نکته کلیدی در اینجا این است که اطلاعات دقیق و غنی از کلمات کلیدی را در مورد کسب و کار خود پر کنید، از جمله: نام، آدرس، شماره تلفن (NAP)، به‌روزرسانی‌های منظم برای نمایه GMB خود ارسال کنید و اطمینان حاصل کنید که لیست شما مستقیماً به وب سایت شما پیوند دارد.

شماره 3 لینک سازی

بک لینک ها نحوه توصیف لینک های ورودی از سایت های مختلف یا پلت فرم های آنلاین هستند که به وب سایت ما اشاره می کنند. اگر سایت‌های دیگر به وب‌سایت شما پیوند می‌دهند، این به Google و کاربران در آن مناطق مختلف می‌گوید که سایت شما واقعی است و حاوی اطلاعات ارزشمندی است. این می تواند رتبه های بالاتری را در موتورهای جستجو ایجاد کند.

با این حال، اینها باید بک لینک های با کیفیت باشند – لینک هایی از سایت های قابل اعتماد با اعتبار دامنه بالا و اعتبار کلی. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما با خدمات مالی سروکار دارد، می توانید یک پست مهمان در سایتی مانند Investopedia بنویسید و یک پیوند به سایت خود اضافه کنید.

در واقع، ایده آل ترین رویکرد برای تولید بک لینک از طریق پست وبلاگ مهمان استراتژیک است. شما یک مقاله با کیفیت می‌نویسید تا در سایت دیگری پست شود و پیوندی را به وب‌سایت خود در بیو نویسنده یا در خود مقاله اضافه می‌کنید.

شماره 4 بازاریابی ایمیلی

اگر به تازگی لیست پستی قابل توجهی دریافت کرده اید، سرمایه گذاری در یک کمپین بازاریابی ایمیلی تلاش بسیار خوبی برای افزایش بازدید از سایت شما است. البته، محتویات ایمیل باید برای خوانندگان شما مرتبط، جذاب و ارزشمند باشد، در غیر این صورت، شما فقط در صندوق ورودی مشترک خود سروصدا می کنید و کار شما به هیچ وجه باعث ایجاد کلیک نمی شود. بدتر از آن، اگر از لیست ایمیل خود با محتوای ضعیف سوء استفاده کنید و مشترکین را به طور مکرر ارسال کنید، اشتراک لیست شما را لغو می کند یا حتی شکایات هرزنامه را علیه شما ثبت می کند.

یک مثال خوب از یک ایمیل موثر این است که تبلیغات و معاملات xclusive برای مشترکین خود و تشویق آنها به کلیک بر روی یک بنر یا پیوند برای کسب اطلاعات بیشتر، آنها را مستقیماً به یک صفحه فرود اختصاصی در سایت خود ببرید، جایی که می توانند در مورد پیشنهاد شما اطلاعات بیشتری کسب کنند (و اقدام کنند).

با استفاده از این روش ها برای هدایت ترافیک به وب سایت خود می توانید سرنخ ها و تبدیل های بیشتری برای کسب و کار خود ایجاد کنید. اینها همچنین تکنیک‌های خوبی هستند که توسط آژانس بازاریابی دیجیتال خودمان برای هدایت ترافیک مرتبط بیشتر به وب‌سایت‌های مشتریانمان استفاده می‌شوند. 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *