گفتن اینکه ویرایشگرهای ویدیو اغلب از طرح‌بندی افترافکت استفاده می‌کنند تا در AE گم شوند و گیج شوند، چیزی جز شوکه نیست. این چیزی جز یک برنامه طبیعی است که شما تمام انرژی خود را در آنجا سرمایه گذاری نمی کنید. 

این چیزی است که Adobe می داند و یکی از دلایلی است که آنها MOGRT را ساخته اند. این فرمت‌های طراحی حرکت، نکات برجسته After Effects را به صورت محلی در Premiere Pro می‌آورند. به این معنی که می‌توانید این قالب را در Premiere Pro باز کنید و متن، تنوع و مجموعه‌ای از انتخاب‌ها را به طور کلی در Premiere تغییر دهید. 

 

اگر هرگز After Effects را باز نکنید، تغییراتی ایجاد کنید یا انتخاب‌ها را تغییر دهید. من از آن زمان مشاهده کرده ام که در ابتدا برای استفاده از MOGRT ها تحویل داده شده است. به این ترتیب می‌توانید آنها را در فعالیت‌های خود مشارکت دهید و چند برنامه را که باید خودتان دانلود کنید.

اجازه دهید در این وبلاگ ببینیم که چگونه می توان از قالب های Motion Graphics استفاده کرد. این یک راهنمای کامل برای شروع است. 

سند MOGRT چیست؟

یک MOGRT حاوی طرح‌بندی تصویر حرکتی است که توسط After Effects برای استفاده در Premiere Pro ساخته شده است. مولفه های واقع گرایانه مانند متن و اشکال را ذخیره می کند و داده های طراحی و توسعه را برای هر یک از اجزاء ترکیب می کند. 

رکوردهای MOGRT عموماً برای عناوین، پوشش‌ها، اسناد، نوشته‌ها، شرح‌ها و اعتبارات استفاده می‌شوند. از طرح‌بندی‌های MOGRT برای تقلید از طرح‌های حرکتی مقایسه‌ای با موضوعات و محتوای مشابه استفاده می‌شود که زمان بیشتری را موثر می‌سازد. 

این فرمت‌ها در After Effects، یک برنامه ویدیویی تصویرسازی حرکت، ساخته شده‌اند تا در Premiere Pro، یک ناظر ویدیو، باز و در یک کار جاسازی شوند. اگرچه این فرمت ها در After Effects ساخته شده اند، اما نمی توانند توسط After Effects باز شوند.

می توانید با استفاده از برد “Fundamental Graphics” در After Effects یک طرح MOGRT ایجاد کنید. برای رسیدن به برد و ایجاد فرمت، Window و سپس Essential Graphics را انتخاب کنید، طرح بندی را تغییر دهید و Export Motion Graphics Template را ببندید.

پیامدهای تاخیری با طرح‌بندی‌های پیش‌فرض برای بسته‌های موضوعی ورزش، اخبار و بازی‌های ویدئویی همراه است. این طرح‌بندی‌های MOGRT در سازمان‌دهنده «Fundamental Graphics»، در پاکت تأسیس «Adobe After Effects CC» قرار دارند.

یک قالب گرافیکی حرکتی (MOGRT) برای چیست؟

ضمیمه کردن عناصر متحرک

ما مجموعه‌ای از اجزای زنده مانند شکلک‌ها و دکمه‌ها را داریم که می‌توانند زندگی را به وظایف شما برسانند. با MOGRT، می‌توانید آن‌ها را به Premiere Pro بیاورید و اجزای کنترل‌کننده را تغییر دهید.

تکرار عناوین

هنگامی که می خواهید یک سوم پایینی شگفت انگیز و زنده می خواهید از یک طرح مشابه با نام های بسیار استفاده کنید. برای انجام این کار، باید سرمایه‌گذاری‌های Premiere Pro را دوباره وارد کنید. با این حال، با MOGRT ها، شما نیازی به این کار ندارید! آن را به مسیر رویدادهای خود بکشید و تا آنجا که ممکن است آن را تغییر دهید.

ایجاد ظاهر افتر افکت

MOGRT ها در After Effects ساخته شده اند تا بتوانند از هر یک از تأثیرات فوق العاده همراه با After Effects استفاده کنند.

چگونه می توانیم Motion Graphic Templates را نصب کنیم؟

نصب قالب های موشن گرافیک بسیار ساده است. بیایید مراحل آن را ببینیم:

  • مرحله 1: پنل گرافیکی ضروری Premiere Pro را  در Adobe Premiere Pro CC باز کنید، جایی که می توانید آن را در پنجره > Essential Graphics پیدا کنید.
  • مرحله 2: موگرت ها را اضافه کنید. برای افزودن mogrts به کتابخانه خود، دکمه import را در گوشه سمت راست پنل گرافیکی Essential فشار دهید. اکنون فایل mogrt را دانلود کرده و روی open کلیک کنید. اکنون می توانید ببینید که mogrt شما در کتابخانه Premiere Pro Essential Graphics قرار دارد.
  • مرحله 3: الگو را در جدول زمانی Premiere Pro خود بکشید و رها کنید. به کتابخانه بروید و mogrt خود را که نصب کرده اید بکشید و آن را روی تایم لاین premier pro بکشید.
  • قالب خود را سفارشی کنید به Essential graphics بروید و سپس برگه‌های ویرایش را باز کنید تا تمام گزینه‌هایی را که می‌توانید با MOGRT که نصب می‌کنید سفارشی کنید، پیدا کنید.

چند نکته ضروری که باید در مورد Mogrts و After Effects در نظر داشته باشید

  • ما می توانیم Mogrts را در After Effects، Premiere Rush یا Premiere Pro ایجاد کنیم، اما این بدان معنا نیست که همه آنها سازگار هستند. 
  • ممکن است لازم باشد After Effects را روی دستگاه خود نصب کنید تا mogrt بتواند در حین استفاده از Premiere pro به ابزارهای AE خاصی اشاره کند.
  • شما هرگز مجبور نیستید After Effects را باز کنید، اما ممکن است نیاز به نصب داشته باشید زیرا همه چیز به نوع Mogrt مورد استفاده شما بستگی دارد.
  • نسخه آزمایشی Adobe را می توان نصب کرد حتی اگر با اشتراک خود After Effects نداشته باشید.
  • می توانید از Morgts در Premiere Rush که در Premiere ساخته شده است استفاده کنید.

تفاوت بین موشن گرافیک و انیمیشن

موشن گرافیک شامل متحرک سازی یک اینفوگرافیک، یک نمودار یا یک طراحی وب است. موشن گرافیک به حرکت دادن اشیاء انتزاعی، عناصر گرافیکی و متن مربوط می شود. در عین حال، انیمیشن یک شکل هنری است که تمرکز اصلی آن بر تکنیک های داستان گویی و جلوه های سینمایی برای ساختن یک داستان است.

به این نکته توجه کنید که اگر ویدیوی شما از موشن گرافیک استفاده می کند، انیمیشن موشن گرافیک خواهد بود. بردن شخصیت به یک سفر احساسی، درست مانند فیلم های پیکسار، در دسته انیمیشن قرار می گیرد.

نتیجه

امیدواریم این وبلاگ برای دریافت ایده کامل در مورد اینکه قالب های موشن گرافیک چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد برای شما مفید بوده باشد. اینها می توانند بسیار مفید باشند زیرا بازاریابی ویدیویی در حال افزایش است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *