لندینگ پیج چیست هر آنچه که باید در مورد ایجاد صفحه فرود بدانید

لندینگ پیج چیست ایجاد یک صفحه فرود متقاعد کننده بخشی از تمام استراتژی های بازاریابی موثر است. صفحه فرود صفحه ای در وب سایت شما است که بازار هدف شما پس از کلیک بر روی پیوندی از ایمیل، آگهی یا وبلاگ مهمان به آن هدایت می شود. بسیاری از شرکت ها ترافیک را به صفحه اصلی خود ارسال می کنند، اما استراتژی بهتر ارسال مستقیم افراد به صفحه فرود با اطلاعات مربوط به یک محصول جدید یا پیشنهاد ویژه است.

هنگام ایجاد صفحه فرود باید موارد زیادی را در نظر بگیرید و سرویس های مختلف این امکان را به شما می دهند. اگر به دنبال افزایش ترافیک به لندینگ پیج خود هستید، ممکن است از نرم افزار سایت بازدید استفاده کنید، که به شما امکان می دهد بلافاصله ترافیک وب سایت رایگان افزایش دهید.

این مقاله هر آنچه را که باید در مورد ایجاد صفحه فرود بدانید را به شما می گوید. شما متوجه خواهید شد که صفحه فرود چیست، چگونه یک صفحه فرود ایجاد کنید و چگونه ترافیک را به صفحه فرود خود هدایت کنید.

لندینگ پیج چیست؟

افزایش ترافیک سایت 2

صفحه فرود در بازاریابی دیجیتال برای کمک به تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می شود. بسیاری از شرکت ها صفحات فرود را به طور خاص برای راه اندازی یک محصول جدید ایجاد می کنند. سپس صفحه فرود می تواند به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی یا کمپین تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد. به جای فرستادن بازدیدکنندگان به صفحه اصلی وب سایت خود، ایجاد یک صفحه فرود ویژه که شامل پیشنهادی است که مشتریان نمی توانند رد کنند، راهی عالی برای به دست آوردن نتایج است. سپس می توانید برای مخاطبان هدف خود ایمیلی با پیوند به لندینگ پیج در ایمیل ارسال کنید یا در گوگل یا رسانه های اجتماعی تبلیغات ایجاد کنید.

صفحات فرود کمی با صفحات اصلی یا سایر صفحات وب متفاوت است و هدف آنها فروش یک محصول یا خدمات خاص است. صفحات فرود باید به طور قانع کننده ای نوشته شوند تا کاوش را تشویق کنند و همیشه باید شامل یک فراخوان برای اقدام باشند.

صفحات فرود موفق متمرکز هستند و توجه مخاطبان شما را به خود جلب می کنند، که به افزایش نرخ تبدیل استراتژی های بازاریابی شما کمک می کند و در عین حال هزینه کسب فروش را کاهش می دهد.

یک مشتری بالقوه باید پس از کلیک بر روی پیوند شما مستقیماً به صفحه فرود شما منتقل شود. سپس آنها باید بتوانند دقیقاً آنچه را که می فروشید ببینند و به راحتی آن را خریداری کنند یا برای خدمات شما ثبت نام کنند. اگر مردم مجبور شوند روی چندین لینک کلیک کنند یا اگر وب سایت شما سازماندهی نشده باشد، اغلب تسلیم می شوند و خرید از آن سخت به نظر می رسد.

یک صفحه فرود می تواند به قیف بازاریابی شما اضافه شود. صفحه فرود پس از اینکه یک مشتری بالقوه در بالای قیف روی پیوندی در ایمیل یا آگهی کلیک کند، ظاهر می شود. صفحه فرود جایی است که تبدیل اتفاق می افتد، به عنوان مثال، جایی که مشتری می تواند محصول شما را بخرد یا ثبت نام کند یا برای یک سرویس ثبت نام کند.

تفاوت بین صفحه اصلی و لندینگ پیج

صفحه فرود یک صفحه وب مختص کمپین است که شامل یک فراخوان برای اقدام است و برای ادامه به پیمایش وب سایت نیاز ندارد. این کمی با صفحه اصلی متفاوت است، که شامل تعداد زیادی لینک است که مشتری بالقوه باید به آنها پیمایش کند.

اگر بخواهید از صفحه اصلی خود در یک کمپین بازاریابی به جای ایجاد یک صفحه فرود استفاده کنید، احتمالاً به نرخ تبدیل کمتری دست خواهید یافت. این به این دلیل است که حواس‌پرتی‌های زیادی در صفحه اصلی وجود دارد، در حالی که صفحه فرود بسیار متمرکز است.

صفحات فرود می توانند تبدیل ها را افزایش دهند

تعجبی ندارد که ببینید صفحه فرود با لینک های کمتر به افزایش نرخ تبدیل شما کمک می کند، زیرا حواس پرتی کمتری وجود دارد که بازدیدکنندگان را از تماس شما برای اقدام دور می کند. صفحات اصلی هدفی دارند و عالی به نظر می رسند، اما بازدیدکنندگان اغلب سایت ها را بدون نیاز به خرید مرور می کنند. به همین دلیل است که کارشناسان بازاریابی همیشه ایجاد یک لندینگ پیج را توصیه می کنند که مختص کمپین باشد.

افزایش ترافیک سایت 3

هنگامی که یک صفحه فرود با تبلیغات یا ایمیل‌هایی که به خوبی نوشته شده و مشتری محور هستند ترکیب می‌شود که کسب‌وکار شما را پیشنهاد می‌کند، بازدیدکنندگان بیشتر به مشتری تبدیل می‌شوند. صفحات فرود اگر به درستی ایجاد و استفاده شوند می توانند ابزار بازاریابی قدرتمندی باشند.

چگونه یک صفحه فرود ایجاد کنیم

چند چیز وجود دارد که باید در هر صفحه فرود گنجانده شود. اگرچه ممکن است فکر کنید که بازاریابی خوب به معنای متمایز شدن از رقبا است، اما وقتی صحبت از صفحات فرود می شود، بهتر است از قالب صفحه فرود استفاده کنید که کارایی آن ثابت شده است.

تمام صفحات فرود که به خوبی کار می کنند و به نتایج دلخواه می رسند، این کار را انجام می دهند زیرا به درستی ساختار یافته اند و اصول اولیه درستی دارند. مهم نیست که هدف بازاریابی شما چیست، مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند، قیمت شما یا نوع محصولی که ارائه می دهید. این ساختار صفحه فرود شما است که تعیین می کند کمپین شما چقدر موفق است و کجا می توانید اکثریت مردم را برای خرید یا ثبت نام متقاعد کنید یا نه.

قبل از ایجاد یک صفحه فرود، ایده خوبی است که آناتومی لندینگ پیج را که نتیجه می گیرد، درک کنید. اگر به آنچه کار می کند پایبند باشید، مطمئناً نتیجه خواهید گرفت.

اگرچه صفحات فرود به طور قابل توجهی از نظر طراحی و چیدمان متفاوت هستند، برخی از بلوک های ساختمانی اساسی ساختار صفحات فرود را تشکیل می دهند. صفحات فرود با تبدیل بالا معمولا دارای اجزای زیر هستند.

یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP)

به مشتری پیشنهادی بدهید که نمی تواند رد کند. اگر بخواهید محصول یا خدمات خود را قانع کننده جلوه دهید، به شما کمک می کند. این فرصتی است که به مخاطبان هدف خود بگویید چه چیزی پیشنهاد شما را خاص می کند. همچنین این شانس شماست که از رقبای خود متمایز شوید.

یک تصویر یا ویدیو

یک عنصر بصری اضافه کنید که لندینگ پیج شما را چشم نواز و جذاب کند. خواه این تصویر محصولی باشد که قصد فروش آن را دارید یا تصویری از یک مربی زندگی یا نتیجه دلخواه در صورت فروش یک دوره آنلاین. ویدئوهایی که مزایای محصولات یا خدمات شما را توضیح می دهند اغلب ایده خوبی هستند.

مزایای پیشنهاد شما

صفحه فرود شما باید دارای یک عنوان چشم نواز و همچنین سرفصل ها و متنی باشد که دریافت اطلاعات مورد نیاز برای خرید یا ثبت نام را برای مشتریان بالقوه آسان می کند. فهرست‌های گلوله‌دار و متن پررنگ را به جای پاراگراف‌های طولانی بگنجانید، زیرا این اطلاعات شما را می‌سازد

اثبات اجتماعی

مشتریان می خواهند مدرکی ببینند که محصول یا خدمات شما واقعاً کار می کند. به آنها نشان دهید که چگونه محصول شما احتمالاً زندگی آنها را بهبود می بخشد، با ذکر نقل قول از مشتریان یا مشتریان قبلی یا می توانید یک مصاحبه ویدیویی یا یک مطالعه موردی از یک یا دو مشتری اضافه کنید. اگر قبلا با برندهای بزرگ کار کرده اید، می توانید لوگوی آنها را در صفحه فرود خود قرار دهید.

فراخوانی برای اقدام

فراخوان برای اقدام مردم را تشویق می کند تا محصول شما را بخرند یا برای خدمات شما ثبت نام کنند. فراخوان برای اقدام شامل فرمی برای پر کردن برای ثبت نام یا پیوندی برای خرید محصول خواهد بود. ایده خوبی است که به جای استفاده از متن خسته کننده یا بی مزه مانند “اینجا را کلیک کنید” خلاقیت به خرج دهید و آن را جذاب کنید.

چگونه ترافیک را به لندینگ پیج هدایت کنیم

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید بازدیدکنندگان را برای رفتن به لندینگ پیج خود جذب کنید. برخی از رایج‌ترین راه‌های دریافت ترافیک از طریق تبلیغات پولی، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و کمپین‌های ایمیلی است.

ترافیک جستجوی پولی

اکثر موتورهای جستجو گزینه تبلیغات پولی را دارند و تبلیغات گوگل یک گزینه محبوب است. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک به تبلیغات شما اجازه می دهد تا در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خاص نمایش داده شود. می‌توانید افراد را بر اساس عبارات جستجو، جمعیت‌شناسی یا علایقشان که با سابقه مرورشان آشکار می‌شود، هدف قرار دهید.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

شما همچنین می توانید تبلیغات را در رسانه های اجتماعی اجرا کنید، زیرا این یک راه عالی برای هدف قرار دادن یک جمعیت یا مکان خاصی است که احتمالاً به محصول یا خدمات شما علاقه مند است. شما می توانید برای افرادی که صنعت شما را به لیست علاقه مندی های خود در نمایه خود اضافه کرده اند بازاریابی کنید.

فیس بوک یک ابزار بازاریابی همه جانبه عالی برای صنایع مختلف است، در حالی که اینستاگرام برای محصولات و مارک های سبک زندگی عالی است، زیرا می توانید عکس ها را اضافه کنید. لینکدین به شما این امکان را می دهد که به متخصصانی که در یک صنعت خاص کار می کنند دسترسی پیدا کنید.

کمپین های ایمیلی

اگر قبلاً یک لیست ایمیل از افرادی ایجاد کرده اید که مشتریان قبلی هستند یا به محصول شما علاقه نشان داده اند، می توانید مستقیماً با استفاده از یک کمپین ایمیلی برای آنها بازاریابی کنید. یک پیوند به صفحه فرود خود را در ایمیل قرار دهید.

ترافیک جستجوی ارگانیک

همچنین ممکن است افراد به دلیل کلمات کلیدی یا سئوی اضافه شده به صفحه فرود شما به صورت ارگانیک از صفحه فرود شما بازدید کنند.

اگر به دنبال ترافیک رایگان وب سایت به صفحه فرود خود هستید، ممکن است بخواهید در نرم افزار سایت بازدید را دانلود کنید که خدمات تبادل ترافیک ارائه می دهد. اطمینان حاصل کنید که لندینگ پیج شما به خوبی طراحی شده است و خیلی طولانی نیست. صفحه شما نباید حاوی مقدار زیادی متن باشد و همچنین باید از نظر زیبایی شناسی دلپذیر باشد. بصری ها عالی هستند زیرا به جلب توجه بازدیدکنندگان کمک می کنند. اگر به طرح رنگ، تصاویر، ویدئوها و شمایل نگاری خود نیز فکر کنید، به شما کمک خواهد کرد. امروز ثبت نام کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *