روش هوشمند برای افزایش ترافیک وب سایت

آیا صاحب کسب و کاری وجود دارد که نمی خواهد در وب سایت خود ترافیک داشته باشد؟

پاسخ هیچ کدام از آنها نخواهد بود.

هر صاحب کسب و کاری می خواهد در وب سایت خود ترافیک ایجاد کند تا بتواند حداکثر نتیجه را داشته باشد و به طور مستقیم یا غیرمستقیم سرنخ ایجاد کند.

بنابراین، اگر می‌خواهید ترافیک جستجوی واجد شرایط خود را افزایش دهید، باید تکنیک‌های هوشمندی را اجرا کنید که واقعاً کار می‌کنند. اجرای یک استراتژی واحد در مقایسه با چندین تکنیک، افزایش ترافیک زیادی را برای شما به همراه نخواهد داشت. بنابراین در اینجا من 11 راه هوشمند را پیدا کردم که می تواند وب سایت را در سال 2014 افزایش دهد.

1. یک صفحه فرود هوشمند ایجاد کنید

چه در حال کار بر روی کمپین AdWords یا SEO باشید، صفحه فرود نقش مهمی در هر دو دارد. صفحه فرود اسکلت اصلی هر وب سایتی است درست مانند بدن انسان. در هر اسکلت، اندام های زیادی وجود دارد. در اینجا ارگان محتوای ما است یا آن را  عنصری از صفحه فرود نامیدیم . ما باید یک صفحه فرود طراحی کنیم که همه عناصر ضروری مانند عنوان، عنوان فرعی، تصویر بصری، فیلم، مطالعه موردی، گواهینامه و دعوت به اقدام را در بر داشته باشد.

من فکر می کنم هیچ کس به جز Unbounce   و KISSmetrics نکات بهتری برای بهینه سازی صفحه فرود ارائه نخواهد داد . اگر با وردپرس کار می‌کنید، این مجموعه زیبا از ترفندهای وردپرس چیزی است که باید در دست داشته باشید. بسیاری از ترفندهای عالی برای مدیریت وب سایت خود مانند یک حرفه ای.

2. محتوا/عناصر را به صورت استراتژیک در صفحات وب قرار دهید

هنگامی که عنصر ضروری را نهایی کردید، گام بعدی این است که محتوا را در جای مناسبی قرار دهید که بتواند نرخ مکالمه را به حداکثر برساند. در اینجا من یک مثال کامل از یک صفحه فرود دارم که خیلی خوب بهینه شده است. بیایید «خدمات امنیتی مدیریت شده» را در Google تایپ کنیم و صفحه وب TrustWave را خواهید دید . این صفحه وب رتبه صفحه و بک لینک زیادی ندارد اما همچنان از رقبای خود مانند سیمانتک جلوتر است. چرا؟ زیرا آنها تمام محتوا را به صورت استراتژیک در صفحه وب قرار داده اند که حداکثر مخاطب را جذب می کند.

محتوا مهمترین بخش وب سایت است و باید به خوبی قرار گیرد. همچنین باید با توجه به کلمه کلیدی که می خواهیم هدف قرار دهیم بهینه سازی شود. همانطور که در بالا گفته شد، عناصر زیادی از صفحات وب مانند عنوان، تصویر بصری، گواهی نامه، نمونه کارها، خدمات مختصر، فراخوان برای اقدام، USP ما (تبلیغ فروش منحصر به فرد) و غیره وجود دارد. توجه مخاطب

3. وبلاگ نویسی را در وب سایت خود شروع کنید

به گفته شرکت تحقیقاتی MarketingShepra ، وبلاگ ها به عنوان ابزار شماره 4 برای تولید سرنخ های فروش انتخاب شدند. این بهترین ابزار بازاریابی برای افزایش ترافیک در وب سایت شما است. بنابراین سوال این است که آیا کسب و کار شما باید یک وبلاگ راه اندازی کند ؟ من به شدت به شما توصیه می کنم؛ شما باید از یک ابزار بازاریابی موثر بهره ببرید و وبلاگ نویسی را امروز بدون شکست شروع کنید.

بسیاری بر این باورند که ساختن وبلاگ در وب سایت خود به آسانی درست کردن نان تست است. بله، شاید حتی ساده تر! اما هنگام ایجاد و انتشار وبلاگ باید موارد خاصی را رعایت کنید.

  • الف) از محتوایی استفاده کنید که کاربر پسند باشد و به شیوه بحث و گفتگو باشد.
  • ب.) می توانید محتوای مربوط به محصولات، خدماتی که در وب سایت/کسب و کار ارائه می دهید، پست کنید. و مهمتر از همه این است که همیشه پیوندهای متقابل با مقاله دیگری، دسته بندی وبلاگ، صفحات خدمات یا هر چیز دیگری که قصد دارید در سایت خود تبلیغ کنید، داشته باشید.
  • ج) وبلاگ را در منوی اصلی در نزدیکی بخش خدمات یا منبع پیوند دهید، به طوری که به راحتی برای همه قابل مشاهده باشد.
  • د.) وبلاگ خود را برای خواندن آسان و زیبا جلوه دهید، بنابراین مردم مایل به خواندن آن باشند.
  • ه.) استفاده از هاست برای وبلاگ نیز رایگان است و به جای ساختن آن در سایت خود، همه چیز را برای شما فراهم می کند.

راه اندازی یک وبلاگ فقط نیمی از کار است، بعدی چیست؟ وظیفه بعدی ارتقاء وبلاگ است تا سایت شما بتواند حداکثر ترافیک را به دست آورد و مخاطبان هدف باید به آن دسترسی داشته باشند و آن را مطالعه کنند. راه های زیادی برای تبلیغ و افزایش ترافیک در وبلاگ تجاری شما وجود دارد. بعضی از آنها … هستند؛

  • الف) در جامعه تخصصی صنعت شرکت کنید
  • ب) در وبلاگ مربوطه نظر دهید
  • ج) از وبلاگ دیگری بخواهید که وبلاگ شما را در وبلاگ خود پیوند دهد.
  • د) وبلاگ نویسی را در وبلاگ دیگری انجام دهید و پیوند را در آنجا قرار دهید
  • ه.) همیشه به نظر پاسخ دهید

4. از پیوند داخلی اجتناب نکنید

پیوندهای داخلی پیوندهایی هستند که از یک صفحه در یک وب سایت به صفحه دیگری در همان وب سایت می روند یا می آیند. به عنوان مثال، این یک پیوند داخلی است .

لینک های داخلی مهم ترین عامل برای ایجاد معماری سایت هستند و هم برای بازدیدکنندگان و هم برای موتورهای جستجو مفید هستند. این یک صفحه را با صفحه دیگر متصل می کند و کاربر می تواند از آن برای پیمایش سایت شما استفاده کند.

هنگام ایجاد پیوند داخلی باید نکات زیر را در نظر داشته باشید.

  • الف) استراتژی متن لنگر تنوع
  • ب.) فقط صفحه مربوط به وب سایت را پیوند دهید
  • ج) از متن لنگر ترکیبی استفاده کنید – کلمه کلیدی، نام تجاری، کلمه عمومی، نام تجاری + کلمه کلیدی، و موضوع / عنوان.
  • د) از کلمه کلیدی دم بلند استفاده کنید
  • ه.) سعی کنید از صفحه اصلی استفاده کنید و در صورت مرتبط بودن از پیوند با ما تماس بگیرید.

5. مشتاق باشید، رهبر باشید، مشارکت کنید

همه نظری دارند و در عصر دیجیتال، اینترنت جایی است که همه چیز را در آن پیدا خواهید کرد. سایت های زیادی مانند Quora و انجمن های دیگر وجود دارد که در آن افراد در مورد مشکل خود سؤال می پرسند. بنابراین شما این شانس را خواهید داشت که با این نکات افزایش ترافیک، خود را به عنوان یک رهبر در زمینه خود مطرح کنید و مشکل آنها را حل کنید. همچنین به شما کمک می کند تا شهرت خود را از طریق اینترنت ارتقا دهید و از آن محافظت کنید.

بنابراین، یک قانون ساده را دنبال کنید؛ مشتاق باشید، رهبر باشید و همیشه مشارکت کنید.

6. در نظرات وبلاگ در طاقچه کسب و کار شما شرکت کنید

کامنت گذاری وبلاگ ابزاری ساده و ضروری برای افزایش ترافیک وبلاگ شماست. به دو صورت انجام خواهد شد. اولین مورد این است که به نظری که در مورد مقاله منتشر شده خود در وبلاگ خود یا وبلاگ دیگری که در آن پست مهمان منتشر کرده اید پاسخ دهید. خوانندگان همیشه نظری دارند و نظر خود را از طریق کامنت بیان می کنند. به عنوان یک نویسنده، اولین هدف شما پاسخ دادن به نظرات خوانندگان است. این به شما کمک می کند تا اعتبار و وفاداری خواننده خود را افزایش دهید و همچنین ارتباطات دو طرفه را افزایش دهید.

دوم ، نظرات خود را در وبلاگ های دیگر که مربوط به جایگاه شما هستند بگذارید تا ترافیک سایت خود را افزایش دهید. نظر وبلاگ در وبلاگ دیگران یک راه مهم برای شناخته شدن برای هدایت ترافیک جدید است. در اینجا شما فرصتی خواهید داشت که نظر خود را به عنوان یک خواننده بیان کنید و تخصص خود را در زمینه کسب و کار خود به نمایش بگذارید. یکی از بهترین راهنماها از الکس جانسون در ThinkTraffic آمده است. او یک  استراتژی کامل برای اظهار نظر در وبلاگ به عنوان راهی برای افزایش ترافیک توضیح داده است . وبلاگ در سایت های دیگر می تواند…

  • کمی ترافیک ایجاد کنید
  • ترافیکی که ایجاد می کند احتمالاً هدفمند است
  • افرادی که نظرات را می خوانند اغلب تأثیرگذار هستند
  • این یک راه عالی برای قرار گرفتن در رادار وبلاگ نویسان است

اطمینان حاصل کنید که باید URL وبلاگ خود را هنگام اظهار نظر در وبلاگ ها ترک کنید. بخشی از حرف او

 “قدرت نظر دادن در وبلاگ ها در انواع افرادی است که می توانید توجه آنها را جلب کنید. اگر نظرات شما روشنگر باشد و شما را به عنوان یک متخصص در زمینه خود نشان دهد، وقتی مردم نظر شما را می خوانند، برند شخصی شما تقویت می شود. به ویژه، این یک راه مطمئن برای جلب توجه صاحب وبلاگ است و آن شخص احتمالاً در جایگاه شما تأثیرگذار خواهد بود.»

7. یک مقاله در وبلاگ طاقچه صنعت خود ارائه دهید (بلاگینگ مهمان پیشرفته)

در ژانویه 2014، مت کاتز اظهار داشت که اگر برای هدف اصلی سئو این کار را انجام می دهید، باید پست مهمان را متوقف کنید. این درست است اما همیشه کار نمی کند. یا اگر این کار را به روشی درست با محتوای با کیفیت در سایت های معتبر انجام دهیم، می توانیم شکست دهیم. پست مهمان یک راه عالی برای افزایش ترافیک، افزایش فروش و رشد برند شما است. بنابراین ما نمی توانیم از آن اجتناب کنیم. من توضیح مفصلی در مورد وبلاگ نویسی مهمان ارائه داده ام – چگونه وبلاگ نویسی مهمان در یک پست لینکدین روند بیشتری دارد .

فکر نمی‌کنم در اینجا نیازی به توضیح بیشتر باشد، زیرا بسیاری از بازاریابان قبلاً در مورد همین موضوع توضیح زیادی داده‌اند. اما چند نکته که باید در نظر داشته باشید این است..

  • الف.) همیشه یک مقاله در وبلاگ/سایت های تخصصی صنعت خود پست کنید
  • ب) سعی کنید از کلمات کلیدی طولانی در متن و محتوا استفاده کنید
  • ج) پیوند مقاله مرتبط را از وبلاگ خود اضافه کنید.
  • د) محتوای با بهترین کیفیت را ارسال کنید
  • ه.) در سایت ها/وبلاگ های اسپم و بی کیفیت منتشر نکنید
  • و) همیشه سعی کنید به جای پیوند بیو یک پیوند متنی اضافه کنید.

8. وبلاگ ها/مقالات/اخبار ویروسی را دوباره بنویسید و آن را در وبلاگ خود منتشر کنید

بازنشر مقاله وبلاگی که ویروسی شده است، راه عالی دیگری برای افزایش ترافیک و افزایش وفاداری در بین خریداران و مشتریان احتمالی است. اگر خواننده کافی دارید و مقاله ای را مجدداً ارسال می کنید، برای خواننده شما امتیاز مثبتی است که همه چیز را در یک وبلاگ دریافت کند. شما باید تلاش کمتری برای بازاریابی یا تبلیغ این مقالات انجام دهید زیرا قبلاً ویروسی شده اند. می‌توانید از برخی اپلیکیشن‌ها مانند BuzzSumo یا Followerwonk برای بررسی مقالات پرطرفدار یا ویروسی استفاده کنید. این موارد را هنگام ایجاد مجدد، ارسال مجدد مقاله ویروسی در نظر داشته باشید.

  • الف) همیشه عنوان مربوطه را انتخاب کنید (عنوان دقیق را کپی نکنید)
  • ب.) مقاله را به زبان خود با واقعیتی که با آن برخورد می کنید دوباره بنویسید
  • ج) پیوند خارجی (پست مهمان که منتشر کرده اید) و پیوند داخلی (وبلاگ شخصی) خود را اضافه کنید
  • د) پس از دو یا سه روز از انتشار مقاله اصلی به اشتراک بگذارید
  • ه) همیشه به محتوای اصلی اعتبار بدهید

9. قدرت رسانه های اجتماعی را فراموش نکنید

رسانه های اجتماعی ارزش عظیمی برای هدایت ترافیک به وب سایت دارند. من سایت هایی مانند BuzzFeed یا ScoopWhoop را دیده ام که منابع اصلی ترافیک آنها سایت های رسانه های اجتماعی (فیس بوک و توییتر) است. این تنها یک مثال است، اما فاکتور رتبه‌بندی Moz نیز ثابت کرد که رسانه‌های اجتماعی نقش حیاتی در رتبه‌بندی موتورهای جستجو دارند. بنابراین ما نمی توانیم از این سایت ها اجتناب کنیم. ترافیک اصلی با لایک ها از جمله دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی افزایش می یابد. این یک مرحله ساده به پلتفرم های رسانه های اجتماعی برجسته راهی برای ایجاد یک لیست متمرکز از دنبال کنندگان ارائه می دهد. سادگی و جریان بدون فیلتر آن باعث می شود که پست هایی با محتوای پیوند داده شده و جاسازی شده توجه قابل مشاهده را جلب کنند. به طور مشابه، یک گروه بزرگ که صفحات رسانه های اجتماعی شما را پیوند می دهد می تواند ترافیک قابل توجهی را به سایت شما برساند.

راه دیگر برای به حداکثر رساندن اجتماعی، حمایت مالی از محتوا از طریق تأثیرگذاران است. یکی از ابزارهایی که ما به خصوص دوست داریم گرین است. گرین  یک پلتفرم بازاریابی تأثیرگذار است که بر بخش قدرت متوسط ​​​​اینفلوئنسرها متمرکز شده است. Grin شناسایی، استخدام، مدیریت و گزارش در مورد کمپین های تأثیرگذار شما را آسان می کند. آنها روی اینفلوئنسرها با کمتر از 100000 دنبال کننده تمرکز می کنند و پلتفرم آنها بزرگترین و سخت ترین بخش از اینفلوئنسرهای آنلاین را سازماندهی می کند.

10. خود را در سایت های انجمن وبلاگ مشارکت دهید

این دوباره شبیه به نقطه 5 است، اما من به طور جداگانه توضیح داده ام زیرا مهم ترین راه برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است. این نوع سایت‌هایی است که حداکثر علاقه مشابه یا صنعت محتوایی را پست می‌کنند و در یک عضو تبدیل انجام می‌دهند. در اینجا من در مورد شبکه های وبلاگ صحبت نمی کنم. اینها سایت هایی هستند که در آنها می توانید یک نمایه ایجاد کنید، مقاله خود را در یک عضو پست کنید. عضو پست شما را می بیند و در مورد آن بازخورد یا نظر می دهد. بنابراین حضور در این سایت ها می تواند اعتبار شما را به عنوان رهبر و متخصص در صنعت ایجاد کند.

11. پس از همه، شما نیاز به جمع آوری ایمیل

در واقع! همه به داده نیاز دارند. کاری که انجام داده‌ایم، چقدر ترافیک داریم که بعد از مدتی همه بسته می‌شوند، شما آن را به طور منظم انجام نمی‌دهید، اما هنگامی که پایگاه داده ایمیل را جمع‌آوری کردید، تا زمانی که در تجارت باشید با شما خواهد بود و می‌توانید از آن برای کارهای دیگر استفاده کنید. خدمات. بنابراین می‌توانیم بگوییم شناسه ایمیل یک ترافیک وب جامد یا ملموس است که از استفاده از تمام تاکتیک‌های بالا جمع‌آوری کرده‌ایم.

نتیجه

گاهی اوقات ممکن است برای هدایت ترافیک بیشتر به سمت وب سایت خود، نیاز به فراتر از این تکنیک های ذکر شده در بالا داشته باشید. اما تمام تکنیک های بیان شده اثبات شده هستند و سهم خوبی در افزایش ترافیک دارند. اگر با هر تاکتیک یا پیشنهاد جدیدی برخورد کردید، بیایید نظر بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *