آیا ابزارهای گران قیمت CRM شما را نگران می کند؟ یا شاید از ابزارهای رایگان CRM موجود در بازار بی اطلاع باشید. 

مدیریت ارتباط با مشتری مانند یک امتیاز برای رشد هر شرکتی است. در دنیای رو به رشد امروزی که هر کار به صورت خودکار انجام می شود، باید از ابزارهای مفیدی که می توانند به رشد کسب و کار شما کمک کنند، به ویژه آن ابزارهای مقرون به صرفه آگاه باشید.

راه حل های CRM به ساده سازی سیستم شما کمک می کند و به عنوان یک مرکز متمرکز برای تمام اطلاعات مشتری عمل می کند. فرض کنید شرکت شما هنوز از صفحات گسترده برای مدیریت عملیات استفاده می کند و می خواهد فرآیندهای فروش شما را مدرن کند. در این صورت، یک سیستم CRM می تواند به شما کمک کند تا تمام اطلاعات مشتری خود را در یک پلتفرم ادغام کنید.

بهترین ابزارهای رایگان CRM برای مشاغل {2022 List}منبع

بسیاری از ابزارهای خدمات مشتری رایگان در بازار موجود است. در این وبلاگ، اجازه دهید برخی از بهترین ابزارهای رایگان CRM برای انجام تجارت در سال 2022 و بعد از آن را بررسی کنیم. 

بهترین ابزارهای رایگان CRM در سال 2022

اگر در مورد CRMهای رایگان صحبت کنیم، آن‌ها ویژگی‌های پیشرفته‌تری نسبت به نسخه‌های پولی ندارند، اما برای کسب‌وکارهای کوچک یا کسب‌وکارهای بزرگ‌تر با کاربران نرم‌افزار CRM بسیار ارزشمند است و نمی‌خواهند برای هر کاربر هزینه‌ای بپردازند.

و اگر به نسخه های رایگان با محدودیت زمانی تغییر دهید، زمان کافی برای یادگیری و کاوش پلتفرم های جدید یک به یک خواهید داشت. همچنین در حین نهایی کردن یک فروشنده خاص، زمان بیشتری برای کشف بهترین ویژگی های سودمند برای کسب و کار خود خواهید داشت.

بیایید نرم افزار رایگان CRM را که با بهترین تحقیقات خود برای شما فهرست کرده ایم، بررسی کنیم.

HubSpot

هدف اصلی CRM HubSpot این است که مشتریان و مشتریان بیشتری را با کسب و کارها درگیر کند. نسخه رایگان آن بسیاری از ویژگی‌های سودمند را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند که به آنها کمک می‌کند مشتریان بالقوه خود را ردیابی کنند و برخی از ویژگی‌های بازاریابی HubSpot را فعال می‌کند 

HubSpot CRM-3منبع

 ویژگی های CRM رایگان شامل-

  • ردیابی سرنخ و تماس
  • سیستم فروش بلیط برای پشتیبانی مشتری
  • قالب های ایمیل و ابزار پیام رسان وب سایت

زوهو

Zoho CRM ابزارهای رایگان CRM را برای حداکثر 3 کاربر در یک تجارت ارائه می دهد. کسب‌وکارهایی که با نسخه‌های رایگان Zoho CRM شروع می‌کنند، می‌توانند برنامه‌های خود را برای ویژگی‌های پیشرفته‌تر به نسخه‌های پولی ارتقا دهند. نسخه پولی از 9 دلار / کاربر / ماه شروع می شود.

Zoho CRM-1منبع

ویژگی های CRM رایگان عبارتند از:

  • ابزارهای مدیریت فروش
  • تماس با مدیریت
  • گردش کار
  • گزارشات استاندارد
  • قالب های ایمیل
  • فرم های وب سایت

تازه فروشی 

Freshsales CRM، که قبلاً با نام Freshworks CRM شناخته می شد، یک طرح رایگان ارائه می دهد که شامل دسترسی نامحدود برای کاربران است.

کاربران همچنین می توانند از سیستم های تلفن همراه داخلی و چت باکس وب برای حفظ روابط با مشتری از طریق بازدیدهای خود از وب سایت استفاده کنند. برنامه پولی از 35 دلار / کاربر / ماه (صورتحساب ماهانه) شروع می شود. نسخه پولی از 25 دلار در ماه / کاربر شروع می شود.

CRM تازه فروشمنبع

ویژگی های CRM رایگان شامل-

  • دسترسی برای کاربران نامحدود
  • تماس با مدیریت
  • مدیریت رهبری
  • ردیابی بازاریابی
  • ردیابی وب سایت

با بصیرت

نسخه رایگان Insightly CRM به سازمان ها اجازه می دهد 2500 رکورد را مدیریت کنند. همچنین پنج قالب ایمیل رایگان در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد تا فرآیندهای خود را ساده و سفارشی‌سازی کنند. نسخه پرداخت شده از 35 دلار در هر کاربر در ماه شروع می شود (صورتحساب سالانه). 

CRM بینشیمنبع

ویژگی های CRM رایگان عبارتند از:

  • مدیریت مخاطبین
  • داشبورد با تجزیه و تحلیل
  • مدیریت رهبری

Apptivo

Apptivo CRM یک طرح رایگان را فقط برای یک کاربر ارائه می دهد. کاربر رایگان می‌تواند مهم‌ترین جزئیات در مورد سرنخ‌ها و مشتریان فعلی خود را در مراحل آسان دنبال کند.

بسته شروع آن شامل ابزارهایی برای مدیریت سایر مخاطبین تجاری از جمله تامین کنندگان، توزیع کنندگان و کارمندان است. نسخه پولی از 10 دلار / کاربر / ماه با اشتراک ماهانه شروع می شود.

Apptivo-1منبع

ویژگی های CRM رایگان عبارتند از:

  • کاربران می توانند سرنخ ها، تماس ها، وظایف، قرار ملاقات ها و یادداشت ها را مدیریت کنند
  • پیگیری جزئیات مشتریان بالقوه
  • جستجوی پیشرفته
  • قالب های پروژه
  • نمودار گانت

چابک 

CRM رایگان Agile دسترسی به حداکثر 10 کاربر را فراهم می کند و به سازمان ها اجازه می دهد 50000 مخاطب را مدیریت کنند. این به شما امکان می‌دهد داشبوردها را سفارشی کنید، داده‌ها را به اشتراک بگذارید، کمپین‌ها را راه‌اندازی کنید و به واجد شرایط بودن سرنخ‌ها کمک می‌کند. نسخه پولی از 14.99 دلار / کاربر / ماه شروع می شود.

CRM چابکمنبع

ویژگی های CRM رایگان شامل-

  • ردیابی ایمیل
  • خط لوله فروش سفارشی
  • امتیازدهی پیشرو
  • راه حل رایگان برای مشاغل کوچک

چگونه بهترین CRM رایگان را از بین موارد فوق انتخاب کنیم؟

نیاز خود به نرم افزار CRM را توجیه کنید

اگر برای کار با صفحات گسترده تحت فشار هستید و در حفظ اطلاعات مشتری مشکل دارید، باید به نرم افزار CRM بروید.

نیاز خود به نرم افزار CRM را توجیه کنیدمنبع

تحقیقات گسترده ای انجام دهید

ویژگی های سودآوری که می خواهید در سیستم خود برای مدیریت بهتر اجرا کنید را با نرم افزارهای مختلف CRM مقایسه کنید. از آنجایی که اکثر ویژگی ها در همه CRM ها یکسان است، برخی از ویژگی ها همیشه یکدیگر را متمایز می کنند. 

همیشه با سطح امنیتی که فروشنده به شما ارائه می دهد، قضاوت کنید، مانند CRM در محل یا CRM مبتنی بر ابر، زیرا هر دو ویژگی های امنیتی متفاوتی را ارائه می دهند.

برنامه های پولی فروشنده را جستجو کنید.

در شروع، می توانید از برنامه های رایگان استفاده کنید، اما باید بعداً نسخه های پولی را روشن کنید. بنابراین همیشه نرم افزار CRM را انتخاب کنید، که برنامه های پولی مقرون به صرفه را نیز ارائه می دهد.

فرآیندهای آموزشی فروشندگان را قضاوت کنید

اگر ابزار CRM انتخابی شما برای مدیریت وظایف شما بسیار پیچیده باشد و منابع کمتری را برای کمک به شما فراهم کند، زندگی شما را دشوارتر خواهد کرد. بنابراین همیشه راه‌حل‌های CRM اتوماسیون در دسترس‌تر را دنبال کنید تا زندگی خود را آسان‌تر کنید و همیشه مرورها را مرور کنید.

نتیجه گیری

در پایان، CRM بهترین ابزار برای تغییر مشاغل شما برای اتوماسیون بهتر در زندگی کاری شما است. طبق تحقیقات ما، ما شما را در مورد بهترین راه حل های رایگان CRM تأیید کرده ایم، بنابراین با یکی از فروشندگان لیست شده ثبت نام کنید و اجازه دهید ایده های تجاری شما رشد کنند.

و همانطور که همه می دانید، هدف هر کسب و کاری این است که تعامل بهتری با مشتریان، چه مشتریان فعلی و چه مشتریان بالقوه داشته باشد. در دنیای رو به رشد امروزی، گسترش بازاریابی دیجیتال با ابزارهای پیشرفته اتوماسیون بسیار روز به روز در حال افزایش است. 

در واقع به تلاش های زیادی برای گسترش کسب و کار شما نیاز است، اما با کمک نرم افزار CRM، می توانید این سفر را هموار کنید و در زمان کمتری به موفقیت دست پیدا کنید.

اکنون نوبت شماست که کسب و کار خود را با بهترین راه حل های CRM تغییر دهید که درآمد کسب و کار شما را افزایش می دهد و به رشد فروش کمک می کند. همچنین اگر با بودجه محدودی کار می کنید، می توانید از نرم افزار crm کارآمد و رایگان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *