نکات سئو برای بهبود عملکرد وب سایت و افزایش ترافیک

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) عمل افزایش کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک است. بنابراین به همین دلیل برای بسیاری از پروژه ها در زندگی روزمره ما بسیار مهم است. با توجه به سئو، ما می توانیم تعداد افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند را افزایش دهیم یا حتی وب سایت شما را تقویت کنیم! در اینجا چند نکته سئو وجود دارد که می توانید از آنها برای بهبود عملکرد وب سایت استفاده کنید. همچنین، می توانید ترافیک بیشتری را در وب سایت خود جذب کنید.

مطمئن شوید که سرعت بارگذاری صفحه خوبی دارید

اول از همه، باید بررسی کنید که صفحه وب شما سریعتر بارگذاری می شود. صفحات بارگذاری سریع نه تنها برای SEO کارآمد هستند، بلکه برای یک UX خوب نیز هستند. با این حال، هیچ یک از ما دوست نداریم برای مدت طولانی منتظر محتوا باشیم، بنابراین برای همه کاربران یکسان است. بنابراین برای دستیابی به بارگذاری سریع صفحه، می‌توانید مطمئن شوید که سرور سریع‌تر پاسخ‌ها را تولید می‌کند، صفحه‌بندی یا اسکرول سریع را اضافه کنید، تصاویر واکنش‌گرا را با استفاده از ویژگی imgsrc برای تگ img، بارگذاری تصاویر در اسکرول، اندازه‌های اسکریپت JS، بارگذاری کنید. شیوه نامه، و بسیاری موارد دیگر. می توانید سرعت بارگذاری صفحه را با استفاده از ابزارهای آزمایشی که رایگان در دسترس هستند آزمایش کنید.

مطمئن شوید که متنی در وب سایت خود دارید

متن نوعی اطلاعات است که رایانه‌ها و در نتیجه ربات‌های موتورهای جستجو به آسانی جمع‌آوری می‌کنند. اگر روش منحصر به فردی برای توصیف دارید، به شما کمک خواهد کرد. شما فقط باید مطمئن شوید که پس از آن تمرین خوبی برای ایجاد توضیحات منحصر به فرد در تمام محتوای وب سایت خود انجام داده اید. همچنین راه دیگری برای بهبود سئو در تجارت الکترونیکی این است که یک وبلاگ در وب سایت خود پیاده سازی کنید که در آن موارد استفاده از وب سایت خود را گزارش کنید. هرچه متن بیشتری در سایت شما وجود داشته باشد، جمع آوری مطالب در وب سایت شما آسان تر خواهد بود.

تصاویر خود را تا حد امکان فشرده کنید

تصاویر اولین چشم گیر وب سایت شما هستند و همچنین نشان می دهد که وب چیست. جنبه منفی استفاده از تصاویر بالا این است که زمان زیادی برای بارگذاری آنها صرف می شود. به همین دلیل است که باید از ابزارهایی مانند ImageMagick استفاده کنید. شما باید از آن برای حذف تمام متا تگ ها، تبدیل تصاویر خود به JPEG (اگر شفاف نیستند) استفاده کنید. و همچنین باید کیفیت آنها را پایین بیاورید. از آنجایی که چشم انسان تفاوت را نمی بیند، هیچ شانسی برای مشاهده آن توسط کاربر وجود ندارد. او فقط متوجه می شود مگر اینکه روی تصویر تمرکز کند و آن را بزرگنمایی کند. باید مطمئن باشید که تصاویر خیلی بزرگ نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *