آیا از ویدیوها در وب سایت خود استفاده می کنید؟ اگر از ویدیوها استفاده نمی کنید، بسیاری از تبدیل ها را از دست می دهید. ویدئو بر دنیای دیجیتال مسلط است و پتانسیل تبدیل شدن به محتوای ویروسی را دارد. 

تحقیقات نشان داده است که ویدیوها از نظر بازگشت سرمایه از هر نوع محتوای دیگری بهتر عمل می کنند. ویدیوها به عنوان یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی محبوبیت پیدا می کنند. تقریباً 73 درصد از بازاریابان دیجیتال و مشاغل کوچک از ویدیوها به عنوان ابزار بازاریابی استفاده می کنند و 25 درصد از مشاغل آنلاین سرمایه گذاری در بازاریابی ویدیویی را در نظر می گیرند . انواع مختلفی از فیلم ها وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید مانند فیلم های توضیح دهنده ، گرافیک های حرکتی ، انیمیشن های دو بعدی و غیره.

مردم عموماً ویدیوها را ترجیح می دهند زیرا اطلاعات ارائه شده به راحتی قابل مشاهده و درک است. مردم ویدیوها را جذاب، قابل درک و بسیار کاربردی می دانند. اما این بدان معنا نیست که باید کل وب سایت را با ویدیوها پر کنید. 

ویدیوها باید به طور مداوم برای بهبود تجربه کاربر و جذابیت برای مخاطبان هدف شما قرار داده شوند. قرار دادن صحیح ویدئو می تواند تاثیر قابل توجهی در طراحی وب سایت شما داشته باشد. قرارگیری استراتژیک ویدیو می تواند تفاوت زیادی در نرخ تبدیل ایجاد کند. 

در این وبلاگ، 5 روش برای استفاده از ویدیوها در وب سایت تجاری خود برای تبدیل بیشتر و بازگشت سرمایه بهتر به شما خواهم گفت. قبل از رفتن به روش‌های استفاده از ویدیوها، اجازه دهید درک کنیم که تعامل ویدیویی واقعاً به چه معناست. در پایان این وبلاگ، چند نکته را نیز اضافه کرده ام که هنگام افزودن ویدیو به وب سایت خود، باید در نظر داشته باشید. 

نرخ تعامل ویدیویی معمولی چقدر است؟

میانگین مشارکت ویدیویی معیاری است که ممکن است به شما کمک کند تعیین کنید که مردم به طور متوسط ​​چقدر زمان صرف تماشای ویدیوی شما می کنند. برای تعیین میزان تعامل، تعداد کل پخش‌های یک ویدیوی خاص را در نظر بگیرید و آن را در مدت زمان آن ویدیوی خاص ضرب کنید.

برای محاسبه میانگین تعامل، ابتدا باید تعداد ساعات واقعی تماشای ویدیوها را محاسبه کنید و سپس آن مقدار را بر عدد اولیه محاسبه شده تقسیم کنید.

کیفیت ویدئو و صدا، فیلمنامه، طول ویدئو، فرمت و استعداد همه وجوهی هستند که بیشترین تاثیر را در جذب مخاطب دارند.

ویدیوی پس زمینه صفحه اصلی

قرار دادن یک ویدیو در پس زمینه صفحه اصلی وب سایت به بازدیدکنندگان کمک می کند تا به سرعت تجارت شما را درک کنند. این ویدئوها به تحت تاثیر قرار دادن و جلب توجه بینندگان کمک می کند. با این حال، شما همچنین باید مطمئن شوید که این هدف فقط یک ویدیوی پس‌زمینه نیست، بلکه چیزی است که محصول یا خدمات شما را برجسته می‌کند. 

چنین ویدیوهای پس زمینه ای می توانند به کسب و کار شما فرصتی برای متمایز شدن و متمایز شدن از سایر وب سایت ها بدهند. علاوه بر این، این ویدئو باعث ایجاد شهرت برند می شود و باعث می شود وب سایت به صورت زنده ظاهر شود. ویدیوی پس‌زمینه را «بالای خط آب» قرار دهید تا حداکثر تعامل را از بازدیدکنندگان وب‌سایت خود دریافت کنید.

محتوای ویدیویی موثر و جذاب

بر اساس یک نظرسنجی اخیر، اکثر مشاغل آنلاین کوچک محتوای جذاب تر و با کیفیت بالا تولید می کنند. محتوای با کیفیت ویدیو را مرتبط تر و متنی تر می کند. محتوای ویدیویی نیز می تواند آموزشی باشد و در قالب وبینار قابل ارائه باشد. 

ویدئو می‌تواند تلاش‌های بازاریابی محتوا را دور بزند و آن را در بین صاحبان وب‌سایت و بازاریابان دیجیتال محبوب کند. اگر در صنعت B2B هستید، تمرکز بر وبینارها به شما کمک می کند تا سرنخ های بیشتری ایجاد کنید و برند خود را در بازار تثبیت کنید. 

حتی می توانید برای وبینارها ثبت نام رایگان ارائه دهید که می تواند کمک بزرگی به ترافیک وب سایت شما کند. وبینارها عموماً بسیار آموزشی و خاص هستند و به شما کمک می کنند تا بهترین کیفیت را دریافت کنید. شما می توانید از این تکنیک برای بهبود استراتژی تولید سرنخ خود با ارائه محتوای جذاب و تاثیرگذار استفاده کنید.

ویدیوی توضیح دهنده صفحه اصلی

اگرچه ممکن است صفحه اصلی شما قبلاً یک ویدیوی پس‌زمینه داشته باشد، ممکن است گیج شوید که چرا به یک ویدیوی توضیحی برای همراهی آن نیاز دارید. برای افزایش تعامل بازدیدکنندگان وب سایت خود، باید مشخص کنید که چه کاری هستید و به عنوان یک تجارت چه کاری انجام می دهید. 

این کار را می توان با استفاده از یک ویدیوی توضیح دهنده در صفحه اصلی وب سایت خود انجام داد. توصیه می‌کنم از توضیح‌دهنده‌های متحرک استفاده کنید، زیرا می‌توانند حتی کمترین علاقه‌مندی به کسب و کار شما را جذب کنند. با این حال، بسیار به نوع و جایگاه کسب و کار شما بستگی دارد. 

این مرحله ساده به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید. ویدیوی نحوه انجام در این صفحه اصلی باید در پشت یک چین قرار گیرد که مزایای تماشای ویدیو را خلاصه می کند، نه بالای آن.

ویدیوها همچنین می توانند در صفحات فرود که به طور خاص برای کمپین های خاص ساخته شده اند و هدف گرا هستند استفاده شوند. این به تقویت سئو کمک می کند و همچنین بسیار موثر است. 

 

ویدیوهای محصول برای صفحه وب برند

یک ویدیوی توضیحی برای محصول شما بسیار مفیدتر از نوشتن توضیح 1000 کلمه ای آن است. ویدیوهای آموزنده ممکن است به بینندگان کمک کند تا درباره محصول یا خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. 

شما قادر خواهید بود برای برقراری ارتباط با مشتریان و بازدیدکنندگان خود از این طریق ویدئوهای متنوعی بسازید. دموهای مجازی محصولات شما، مهم نیست که چه چیزی ارائه می دهید، مطمئناً اعتماد مصرف کننده و دامنه توجه را افزایش می دهد.

توصیفات و بررسی های ویدئویی

توصیفات ویدیویی نشان داده شده است که روش موثری برای معتبر و معتبر جلوه دادن وب سایت شما است. همچنین به ایجاد ارتباط بین برند شما و مخاطبان هدف شما کمک می کند. 

توصیفات ویدیویی مؤثرترین رویکرد برای ابراز قدردانی از مصرف کننده یا به اشتراک گذاری یک داستان موفقیت است. این ممکن است بینشی در مورد برند ارائه دهد. اساساً با اصالت و تجربه کاربری عالی متمایز می شود. از نظرات خوب در قالب ویدیویی برای اطلاع رسانی به بینندگان در مورد کسب و کار خود و نمایش داستان های مختلف موفقیت استفاده کنید.

نکاتی برای ساختن ویدیوهای شگفت انگیز برای وب سایت شما

کیفیت را بر هر چیز دیگری اولویت دهید

با این حال، در حالی که ساختن ویدیوهای جالب بیشتر از داشتن یک متن قوی و تضمین صدا و تصویر با کیفیت بالا است، موفقیت شما با ایده های پیشرفته تری که در ادامه می آیند کاملاً به درستی اصول اولیه بستگی دارد.

از CTA ها استفاده کنید

حاشیه نویسی و فراخوان برای اقدام (CTA) می تواند به شما در انتقال پیام خود به مخاطبان کمک کند. از بینندگانی که به موضوع علاقه مند بودند، اما به ویدیوی کامل اکتفا نکردند، با گنجاندن فراخوان برای اقدام در سراسر ویدیو، نه فقط در ابتدا یا پایان، اطلاعات دریافت کنید.

از ویدیوهای کوتاه تر یا ویدیوهای طولانی ساختار یافته استفاده کنید

مردم ویدیوهای کوتاه تر را ترجیح می دهند زیرا زمان ارزشمند است. بنابراین همیشه ایده خوبی است که آن را در عرض 2 دقیقه برای یک ویدیو در وب سایت خود کوتاه نگه دارید. 

با این حال، اگر مجبور هستید مفهوم خود را در بیش از دو دقیقه توضیح دهید، مطمئن شوید که ویدیوی خود را به خوبی ساختاردهی کنید. این را می توان با تراز کردن مقدمه، توضیحات و CTA ها تضمین کرد. 

ویدیوی خود را در جستجو بیشتر نمایان کنید

شما باید یک متخصص سئو ویدیو استخدام کنید تا مطمئن شوید که با شرایط، توضیحات و اطلاعات صحیح بهینه شده است تا ربات ها آن را فهرست کنند. زیرنویس‌ها، زیرنویس‌ها و هر متن دیگری باید بهینه شوند. برای بینندگان شما بسیار آسان‌تر است که فیلم‌های شما را پیدا کرده و تماشا کنند، اگر عنوان و توضیح مناسبی داشته باشند.

نتیجه گیری

اهمیت ویدیوها در دنیای امروز چیزی است که همه می دانند زیرا به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است. مردم به وضوح علاقه بیشتری به تماشای یک ویدیو برای درک چیزی دارند تا خواندن متون طولانی یا هر نوع محتوای دیگری.

بنابراین اضافه کردن ویدیوها به وب سایت کسب و کار خود منطقی است. در این وبلاگ توضیح داده ام که چگونه می توانید از ویدیوها در وب سایت خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *